ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Аліксейчик Михайло Васильович

Доповідач:

Аліксейчик Михайло Васильович

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

08.10.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про внесення змін до рішення від 03.06.2022 №5702-VIII «Про затвердження структури та чисельності працівників апарату Богодухівської міської ради та її виконавчих органів у новій редакції»

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

LXX ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ VІII СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

10.10.2025 м. Богодухів №_____-VІIІ

Про внесення змін до рішення від 03.06.2022 №5702-VIII «Про затвердження структури та чисельності працівників апарату Богодухівської міської ради та її виконавчих органів у новій редакції»

Враховуючи лист Богодухівської окружної прокуратури Харківської області від 24.09.2025 року №56-2799 вих-25, подання першого заступника Богодухівського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Віктора Стойчика від 29.09.2025 року, начальника відділу з питань цивільного захисту населення, оборонної мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами ВК БМР Миколи Шепеля від 09.10.2025 рокуради Богодухівського району Харківської області, , відповідно до п.5 ч.1 ст.26, ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни до рішення Богодухівської міської ради від 03.06.2022 №5702-VIII «Про затвердження структури та чисельності працівників апарату Богодухівської міської ради та її виконавчих органів у новій редакції» (ХХХІ сесія VIII скликання), а саме:
  1. ввести 1(одну) штатну одиницю «головний спеціаліст» до Відділу з питань цивільного захисту, оборонної мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами
  2. ввести 1(одну) штатну одиницю «головний спеціаліст»до Відділу економічного розвитку виконавчого комітету Богодухівської міської ради;
  3. ввести 1(одну) штатну одиницю «головний спеціаліст з публічних закупівель» виконавчого комітету Богодухівської міської ради;
  4. ввести 6(шість) штатних одиниць «Адміністратор» до відділу адміністративних послуг Управління «Центр надання адміністративних послуг» Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області;
  5. створити у Відділу культури і туризму Богодухівської міської ради Харківської області сектор з питань охорони культурної спадщини.
  6. ввести 1(одну) штатну одиницю «Завідувач» до сектору з питань охорони культурної спадщини Відділу культури і туризму Богодухівської міської ради Харківської області;
  7. вивести 1(одну) штатну одиницю «діловод Крисинського старостинського округу Богодухівської міської ради»;
  8. вивести 1(одну) штатну одиницю «діловод Кленівського старостинського округу Богодухівської міської ради»;
  9. вивести 1(одну) штатну одиницю «діловод Дмитрівського старостинського округу Богодухівської міської ради»;
  10. вивести 1(одну) штатну одиницю «діловод Горківського старостинського округу Богодухівської міської ради»;
  11. вивести 1(одну) штатну одиницю «діловод Шарівського старостинського округу Богодухівської міської ради»;
  12. вивести 1(одну) штатну одиницю «головний спеціаліст (з інвестиційної діяльності) виконавчого комітету Богодухівської міської ради»;
  13. вивести 1(одну) штатну одиницю «головний спеціаліст» Відділу документообігу, контролю та організаційної роботи виконавчого комітету Богодухівськї міської ради;

2.Затвердити структуру та чисельність працівників апарату Богодухівської міської ради та її виконавчих органів, що додається.

3. Привести штатні розписи у відповідність до цього рішення.

4.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту (голова Валерій ГАЛАС).

Богодухівський міський голова Володимир БЄЛИЙ

Додаток

до рішення Богодухівської міської ради від 10.10.2025 року № -VIII

(LXX позачергова сесія VIII скликання)

СТРУКТУРА

та чисельність працівників апарату Богодухівської міської ради

та її виконавчих органів

Назви структурних підрозділів та посад Чисельність штатних одиниць Код професії, згідно Класифікаторів професій (ДК 003:2010)
І. Апарат ради та її виконавчого комітету
  1. Керівництво
Міський голова 1 1143.5
Секретар міської ради 1 3431
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради 1 1143.5
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради 4 1143.5
Керуючий справами виконавчого комітету 1 1229.3
2. Структурні підрозділи, уповноважені посадові особи
1. Відділ документообігу, контролю та організаційної роботи 5
1.1. Начальник відділу 1 1229.3
1.2. Головний спеціаліст 4 2419.3
2. Господарський відділ 6
2.1. Завідувач господарства 1 1239
2.2. Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків 1 7129
2.3. Водій автотранспортних засобів 1 8322
2.4. Опалювач 1 12618
2.5. Прибиральник службових приміщень 2 9132
3. Відділ бухгалтерського обліку та звітності 4
3.1. Начальник відділу 1 1229.3
3.2. Головний спеціаліст 3 2419.3
4. Відділ економічного розвитку 6
4.1. Начальник відділу 1 1229.3
4.2. Головний спеціаліст 5 2419.3
5. Відділ земельних відносин та захисту довкілля 5
5.1. Начальник відділу 1 1229.3
5.2. Заступник начальника відділу 1 1229.3
5.3. Головний спеціаліст 3 2419.3
6. Відділ з питань цивільного захисту, оборонної мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами 4
6.1. Начальник відділу 1 1229.3
6.2. Головний спеціаліст 3 2419.3
7. Відділ інформаційних технологій та масових комунікацій 3
7.1. Начальник відділу 1 1229.3
7.2. Головний спеціаліст 2 2419.3
8. Відділ правового забезпечення та управління персоналом 5
8.1. Начальник відділу 1 1229.3
8.2. Головний спеціаліст 4 2419.3
9. Головний спеціаліст (з охорони праці) 2 2419.3
10. Головний спеціаліст – державний інспектор з контролю за використанням та охороною земель 1 2419.3
11. Головний спеціаліст (з інформаційної безпеки); 1 2419.3
12. Головний спеціаліст з організаційного забезпечення депутатської діяльності та роботи міської ради 1 2419.3
13. Головний спеціаліст з публічних закупівель 1 2419.3
Старостинські округи
1. Горьківський старостинський округ 2
1.1. Староста 1 1229.3
1.2. Опалювач 1 12618
2. Губарівський старостинський округ 6
2.1. Староста 1 1229.3
2.2. Діловод 2 4144
2.3. Опалювач 3 12618
3. Гутянський старостинський округ 5
3.1. Староста 1 1229.3
3.2. Діловод 2 4144
3.3. Опалювач 2 12618
4. Дмитрівський старостинський округ 6
4.1. Староста 1 1229.3
4.2. Діловод 2 4144
4.3. Опалювач 3 12618
5. Івано-Шийчинський старостинский округ 3
5.1. Староста 1 1229.3
5.2. Діловод 1 4144
5.3. Опалювач 1 12618
6. Кленівський старостинский округ 2
6.1 Староста 1 1
6.2. Опалювач 1 1
7. Крисинський старостинський округ 4
7.1. Староста 1 1229.3
7.2. Діловод 1 4144
7.3. Опалювач 2 12618
8 Сіннянський старостинський округ 7
8.1. Староста 1 1229.3
8.2. Діловод 3 4144
8.3. Опалювач 3 12618
9. Улянівський старостинський округ 2
9.1. Староста 1 1229.3
9.2. Діловод 1 4144
10. Шарівський старостинський округ 10
10.1. Староста 1 1229.3
10.2. Діловод 4 4144
10.3. Опалювач 5 12618
ІІ. Інші виконавчі органи ради
1. Управління освіти 5
1.1. Начальник управління 1 1229.3
1.2. Відділ дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти 3
1.2.1. Заступник начальника Управління-начальник відділу 1 1229.3
1.2.2 Головний спеціаліст 2 2419.3
1.3. Сектор розвитку освіти та проектної діяльності 1
1.3.1. Завідувач сектору 1 1229.3
2. Відділ фінансів 7
2.1. Начальник відділу 1 1229.3
2.2 Заступник начальника відділу 1 1229.3
2.3. Головний спеціаліст 5 2419.3
3. Відділ соціального захисту населення 7
3.1. Начальник відділу 1 1229.3
3.2 Головний спеціаліст 5 2419.3
3.3 Водій автотранспортних засобів 1 8322
4. Відділ житлово- комунального господарства, комунальної власності, містобудування та архітектури 5
4.1. Начальник відділу 1 1229.3
4.2. Головний спеціаліст 4 2419.3
5. Служба у справах дітей 5
5.1 Начальник відділу 1 1229.3
5.2 Головний спеціаліст 4 2419.3
6. Відділ культури і туризму 2
6.1. Начальник відділу 1 1229.3
6.2 Сектор з питань охорони культурної спадщини 1
6.2.1. Завідувач 1 1229.3
7. Управління «Центр надання адміністративних послуг» 23
7.1 Начальник управління 1 1229.3
7.2 Відділ адміністративних послуг 19
7.2.1 Начальник відділу 1 1229.3
7.2.2 Адміністратор 15 4222
7.2.3 Головний спеціаліст 3 2419.3
7.3 Сектор державної реєстрації 3
7.3.1 Завідувач сектору 1
7.3.2 Державний реєстратор 2 1229.3
8. Сектор молоді та спорту 3
8.1. Завідувач сектору 1 1229.3
8.2. Головний спеціаліст 2 2419.3
Відділ проєктно-інвестиційної діяльності 1
РАЗОМ 157

Секретар міської ради Рамаз ГАМБАРАШВІЛІ

Список осіб, які завізували

рішення сесії VІII скликання

Богодухівської міської ради

Про внесення змін до рішення від 03.06.2022 №5702-VIII «Про затвердження структури та чисельності працівників апарату Богодухівської міської ради та її виконавчих органів у новій редакції»

10.2025 № -VIIІ

№ з/п Прізвище, ініціали Посада Дата візи Підпис
1 Рамаз ГАМБАРАШВІЛІ Секретар Богодухівської міської ради
2 Михайло АЛІКСЕЙЧИК Начальник відділу правового забезпечення та управління персоналом
3 Валерій ГАЛАС Голова постійної депутатської комісії з питань прав людини, законності,  депутатської діяльності, етики та регламенту