ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
Доповідач: | |
Статус: | Новий проект |
---|---|
Дата: | 03.09.2025 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про прогноз бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки

УКРАЇНА
БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
LXIX ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ VІII СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
__.__.2025 м. Богодухів №_____-VІIІ
Про прогноз бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки
Відповідно до статті 751 752 Бюджетного кодексу України, керуючись п.23 частини першої ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою запровадження середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні, розглянувши запропонований прогноз бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Прогноз бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки взяти до відому (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку (Сергій ПАНОВ).
Богодухівський міський голова Володимир БЄЛИЙ
Додаток
до рішення Богодухівської міської ради
від_____________ №____-VIII
(LXIX позачергова сесія VIII скликання)
Прогноз
бюджету Богодухівської міської територіальної громади
на 2026-2028 роки
(2052900000)
І. Загальна частина
Прогноз бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки (далі – прогноз) розроблений відповідно до вимог статтей 751 752 Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Бюджетної декларації, схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2025 року №774, макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2026-2028 роки, наказу Міністерства фінансів України від 02 червня 2021 року №314 «Про затвердження Типової форми прогнозу місцевого бюджету та Інструкції щодо його складання», наказу Міністерства фінансів України від 28 лютого 2025 року №131 «Про затвердження Методики визначення джерел і механізмів фінансового забезпечення публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій», програм соціально-економічного та культурного розвитку громади та цільових програм з інших питань місцевого самоврядування, та інших нормативно-правових актів, зокрема тих, які регулюють бюджетні відносини в умовах воєнного стану.
Метою прогнозу бюджету Богодухівської міської територіальної громади є створення дієвого механізму управління бюджетним процесом як складової системи управління фінансами, встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку громади та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики.
Основними завданнями бюджетної політики міської територіальної громади (далі – Громади) є:
- забезпечення в умовах воєнного стану стабільного функціонування бюджетних установ, що фінансуються з бюджету Громади;
- підвищення результативності та ефективності бюджетних видатків;
- посилення бюджетної дисципліни та контролю за витрачанням бюджетних коштів;
- удосконалення системи результативних показників з метою підвищення якості надання послуг у відповідній сфері.
Прогноз включає основні показники економічного і соціального розвитку Громади, індикативні прогнозні показники бюджету за основними видами
Продовження додатка
доходів, фінансування та видатків, взаємовідносини бюджету Громади з державним бюджетом та іншими місцевими бюджетами.
Прогноз ґрунтується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності.
ІІ. Основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку
Індикативні прогнозні показники бюджету Громади на 2026-2028 роки є основою для складання розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності та формування показників бюджету територіальної громади на середньострокову перспективу.
Прогнозні показники бюджету Громади ґрунтуються на принципі збалансованості бюджету, що призведе до підвищення результативності та ефективності витрачання бюджетних коштів, посилення бюджетної дисципліни, покращить спрямування фінансового ресурсу на реалізацію пріоритетних соціальних напрямків та завдань для забезпечення динамічного і збалансованого розвитку Громади.
На сьогодні аграрний сектор залишається однією з основних галузей економіки, де базовою складовою виступає сільське господарство. Цей сектор також формує основу продовольчої, і, значною мірою, економічної та екологічної безпеки, а також соціально-економічне підґрунтя розвитку сільських територій.
Виробництво основних сільськогосподарських культур на території Богодухівщини зазнало значних змін. Аналіз цих років демонструє чіткі тенденції, які залежать від кліматичних умов, економічних факторів та наслідків війни.
Тривала посуха та нерівномірний розподіл опадів суттєво вплинули на розвиток рослин.
Значне підвищення цін на паливо, добрива, засоби захисту рослин, запасні частини на сільгосптехніку, тощо збільшило витрати на вирощування культур, що в свою чергу знизило рентабельність виробництва.
Війна залишає свій відбиток на сільському господарстві. Частина земель була пошкоджена через будівництво фортифікаційних споруд, що призвело до втрати посівних площ під обробітком.
Сільськогосподарські підприємства все більше стикаються із проблемою забезпечення кадрами, особливо професійних механізаторів та водіїв. При цьому, заробітна плата на сільськогосподарському підприємстві у 1,5 рази вища від середньої по громаді.
Виконання прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади на 2026 -2028 роки буде, у першу чергу, досягнуто за рахунок усунення проблеми з реалізацією сільськогосподарської продукції, продовження проведення інвентаризації земельного фонду, подальше
Продовження додатка
виготовлення документації із землеустрою земель водного фонду громади, що забезпечить контроль за цільовим використанням земель, розташованих в межах територіальної громади, підвищить ефективність використання земельного фонду громади.
Важливу роль у забезпеченні економічного розвитку громади, створенні робочих місць та наповненні бюджету відіграє промисловий комплекс, який за обсягом реалізованої продукції займає другу позицію після агропромислового комплексу.
Підтриємства галузі функціонують протягом усього періоду воєнного стану. Не працює лише ПрАТ»Первухінський цукрозавод», який через відсутність сировини понад три роки не відновлював сезонне виробництво.
Галузь представляють 10 підприємств, з яких 7 - підприємства харчової промисловості та переробки сільгосппродукції, 2 – легкової промисловості, 1- лісового господарства.
Незважаючи на всі негативні фактори, (спрямування коштів на закупівлю резервних джерел живлення у зв’язку з нестабільністю енергопостачання, витрати на логістику, дефіцит робочих кадрів, перш за все чоловічих професій), робота підприємств громади стабілізована, забезпечується своєчасна виплата заробітної плати та сплата податків до бюджету.
Основною проблемою галузі залишається дефіцит робочих кадрів.
Пріоритетними завданнями на 2026-2028 роки в галузі є:
- стабільна робота промислового комплексу громади та
- забезпечення своєчасної виплати заробітної плати та податків до бюджету.
Ринок праці громади характеризується збільшенням рівня офіційно зареєстрованого безробіття. Стабілізації положення на ринку праці громади сприяє послідовна робота з охоплення безробітних заходами активної політики зайнятості (працевлаштування, залучення до громадських та інших робіт тимчасового характеру, проходження професійного навчання, у тому числі учасників бойових дій, внутрішньо переміщених).
Цілі та пріоритети соціально-економічного розвитку Громади на середньостроковий період спрямовані на розвиток економіки, а також впровадження заходів енергоефективності та залучення альтернативних джерел енергії та цифровізацію процесу управління.
Продовження додатка
Також передбачаються операційні цілі:
- ефективна діяльність установ та організацій медичної, освітньої та соціальної сфер;
- висока якість послуг в сферах культури, дозвілля, спорту;
- безпечна та комфортна дорожня мережа і супутня інфраструктура;
- ефективна діяльність житлово-комунального господарства;
- сучасна інфраструктура сіл та селищ громади;
- розвинене підприємництво;
- висока інвестиційна привабливість громади;
- покращена екологічна ситуація в громаді;
- розвинені енергозберігаючі технології і альтернативна енергетика;
- громада, безпечна для проживання і бізнесу;
- ефективна система місцевого управління;
- сучасні публічні послуги та висока якість інформаційно-аналітичного забезпечення управління.
Основні макропоказники економічного і соціального розвитку України у 2026-2028 роках, які враховані при складанні прогнозу бюджету Громади:
Найменування показника, одиниця виміру | 2024 рік (звіт) | 2025 рік (затверджено) | 2026 рік (план) | 2027 рік (план) | 2028 рік (план) |
Індекс споживчих цін: грудень до грудня попереднього року, відсотків | 110,8 | 109,5 | 108,6 | 105,9 | 105,3 |
Розміри мінімальної заробітної плати | 7775 | 8000 | 8688 | 9374 | 10059 |
Розміри посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки | 3195 | 3195 | 3470 | 3744 | 4018 |
Продовження додатка
ІІІ. Загальні показники бюджету
Загальні показники доходів і фінансування бюджету, загальних граничних показників видатків бюджету наведені в додатку 1 до цього прогнозу.
ІV. Показники доходів бюджету
Показники дохідної частини бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки розраховано з урахуванням чинних норм податкового та бюджетного законодавства, макроекономічних показників економічного та соціального розвитку громади та поточного виконання місцевого бюджету.
Подальша консолідація податкового законодавства у Податковому кодексі України дасть можливість уникнути безсистемного внесення змін до податкового законодавства, забезпечить його стабільність, сприятиме інвестиційно-інноваційному розвитку економіки, зниженню податкового навантаження на платників податків, системності надання податкових пільг, збільшенню надходжень до бюджету за рахунок розширення бази оподаткування та поліпшення адміністрування.
За аналітичними даними основним джерелом доходів загального фонду бюджету територіальної громади є податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати.
Фактори впливу на збільшення надходжень платежів до бюджету територіальної громади:
збільшення кількості робочих місць,
своєчасна виплата заробітної плати,
Сприятливий клімат для іноземних інвестицій в економіку територіальної громади,
проведення заходів детінізації відносин у сфері зайнятості населення, легалізації трудових відносин та виплати заробітної плати, дотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства щодо мінімального розміру заробітної плати,
своєчасне погашення податкових зобов’язань перед бюджетом;
збільшення власних надходжень бюджетних установ.
Прогноз показників бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки за основними джерелами доходів у розрізі фондів наведено у додатку 2 до цього прогнозу.
Продовження додатка
V. Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, показники надання місцевих гарантій, обсягу гарантійних зобов’язань та гарантованого міською територіальною громадою боргу
Показники фінансування бюджету Богодухівської міської територіальної громади визначено з урахуванням вимог ст.72 Бюджетного кодексу України та наведено у додатку 3 до Прогнозу.
Показники місцевого боргу відсутні відповідно до додатку 4 до цього Прогнозу.
Показники надання місцевих гарантій, обсягів гарантійних міською територіальною громадою боргу відсутні відповідно до додатку 5 до Прогнозу.
VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету
Продовження збройної агресії російської федерації проти України, посилення її інтенсивності відповідно потребуватиме чітких і зважених рішень від керівництва громади.
Із свого боку це потребуватиме передбачення видатків на територіальну оборону і підтримку Збройних Сил.
Бюджетна політика на період до 2028 року спрямовуватиметься на забезпечення якісними бюджетними послугами ( медицина, освіта, культура, фізична культура і спорт, житлово-комунальне господарство) жителів громади.
Граничні показники видатків бюджету головним розпорядникам коштів наведено у додатку 6 до цього прогнозу.
Граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків наведено у додатку 7 до цього прогнозу.
Граничні показники кредитування бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування міського бюджету згідно з додатком 8 до цього прогнозу відсутні.
При цьому ключовим завданням бюджетної політики залишатиметься забезпечення макроекономічної стабільності, стійкості та збалансованості бюджетної системи.
Фінансування бюджетних видатків на період до 2028 року здійснюватиметься в рамках жорсткої економії бюджетних коштів. У цих умовах визначальним стане підвищення ефективності видатків, що відбуватиметься на основі їх пріоритетності та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.
У середньостроковому періоді бюджетна система України функціонуватиме на засадах Бюджетного кодексу України зі змінами і доповненнями, положення бюджетної, податкової та грошово-кредитної політики, підвищення відповідальності учасників бюджетного процесу.
Для підвищення рівня та ефективності використання бюджетних коштів у 2026-2028 роках передбачається:
Продовження додатка
моніторинг виконання бюджетних програм місцевих бюджетів, проведення оцінки ефективності та результативності їх виконання;
Розробка методологічних засад планування місцевих бюджетів на середньострокову перспективу полягатиме у оцінці ефективності виконання бюджетних програм за попередній бюджетний період, перегляді та оцінці законодавства, що надає підстави для здійснення витрат з місцевого бюджету, формуванні переліку бюджетних програм на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.
Мережа закладів сформована відповідно до вимог Бюджетного кодексу України.
За видами діяльності головними завданнями бюджетної політики будуть такі.
Державне управління
У 2026-2028 роках передбачається здійснення організаційного, інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності виконавчого комітету міської ради з метою забезпечення виконання наданих законодавством повноважень та здійснення керівництва і управління у відповідній сфері (у справах дітей, освіти, культури і туризму, справах молоді та спорту, фінансів).
Освіта
У середньостроковій перспективі у сфері освіти буде продовжено подолання наслідків збройної агресії російської федерації проти України, а саме втрат людського капіталу та освітньої інфраструктури; погіршення результатів навчання з огляду на внутрішню міграцію учнів і вчителів і за кордон, змін форми здобуття освіти (дистанційної, змішаної), дефіциту робітничих кадрів для відновлення інфраструктури, дисбалансу попиту на ринку праці та пропозицій щодо підготовки фахівців з боку системи вищої освіти.
Тому у 2026-2028 роках передбачено виконання завдань, спрямованих на:
підвищення престижності праці працівників закладів освіти шляхом впровадження різних мотиваційних стимулів;
облаштування безпечних умов для проведення освітнього процесу в закладах освіти з метою забезпечення доступності і безперервності освіти незалежно від безпекової ситуації;
реалізацію реформи «Нова українська школа»;
забезпечення умов для формування ефективної мережі закладів освіти із урахуванням інтересів учасників освітнього процесу;
впровадження ефективних освітніх програм для реалізації патріотичного виховання,
розбудову безпечного та інклюзивного освітнього середовища для доступу до якісної освіти, зокрема здобуття освіти безпосередньо в закладах освіти, що сприятиме підвищенню якості освітніх послуг на всіх рівнях і поверненню громадян України із-за кордону;
Продовження додатка
забезпечення реалізації права кожної дитини на повноцінне харчування, зниження рівня захворюваності, підтримку фізичного та психічного здоров’я школярів;
забезпечення доступу до дошкільної освіти з метою повернення батьків, особливо матерів, на ринок праці, стимулювання економічної активності населення, зменшення напруги;
підвищення якості надання освітніх послуг та ефективного використання коштів освітньої субвенції шляхом розмежування видатків для різних форм надання освіти;
цифрову трансформацію освіти шляхом забезпечення централізованого збору даних про учнів і вчителів, подальший розвиток аналітичних інформаційних систем управління освітою та баз даних для прийняття якісних управлінських рішень, налагодження електронної інформаційної взаємодії між публічними електронними реєстрами, де бюрократизацію освітнього процесу освітнього процесу;
цифрову підтримку учасників освітнього процесу шляхом подальшого впровадження цифрових освітніх платформ, створення інтернативних навчальних матеріалів, електронних додатків до підручників.
Охорона здоров’я
Ключовий і незмінний пріоритет розвитку галузі - забезпечення для населення доступної, якісної і безоплатної медичної допомоги.
У середньостроковій перспективі заходи з реалізації політики у сфері охорони здоров’я орієнтуватимуться на потреби населення із забезпеченням справедливого доступу до якісної медичної допомоги і базуватиметься на:
пріоритезації медичних послуг відповідно до актуальних викликів часу (воєнного, повоєнного періодів), зокрема з особливою увагою до розвитку реабілітаційних послуг, лікування важких травм і опіків, надання психічної та психологічної допомоги;
посилення первинної медичної допомоги як економічно доцільного рівня медичної системи та розвитку профілактичного напряму за допомогою впровадження системи раннього виявлення хронічних захворювань, масштабування скринінгових програм, зокрема онкоскринінгу, та застосування сучасних методів ранньої діагностики;
подальшому розвитку амбулаторного (стаціонарозамінного) лікування як найбільш ефективної з економічного та клінічного поглядів моделі надання медичної допомоги та способу оптимізації ресурсів без зниження якості допомоги (перехід від дорогого стаціонарного сегменту до гнучких, пацієнтоорієнтованих форм надання послуг);
фінансовому захисті пацієнтів із хронічними захворюваннями за допомогою підвищення доступності до пріоритетних лікарських засобів, зокрема для лікування болю, психічних розладів, серцево-судинних і онкологічних хвороб, для запобігання ускладнень, зниження інвалідизації і втрати працездатності;
Продовження додатка
підвищення якості допомоги у невідкладних станах для зниження рівня передчасної смертності та забезпеченні своєчасного реагування у критичних ситуаціях;
забезпеченні готовності до реагування на епідемії, інфекційні захворювання та надзвичайні ситуації;
забезпеченні підтримки народжуваності та відновленні демографічного потенціалу за допомогою доступу до сучасних репродуктивних, якісних перинатальних і неонатальних медичних послуг, зниженні рівня дитячої та материнської смертності;
посиленні контролю за якістю надання медичних послуг та безоплатністю медичних послуг для пацієнтів.
Буде продовжено розвиток цифровізації процесів у сфері охорони здоров’я для формування якісно нового переліку даних, що є критично важливими для прогнозування, планування, моніторингу у якості надання медичної допомоги, відстеження системних прогалин в її наданні і прийнятті виважених та ефективних управлінських рішень.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Пріоритетними завданнями у сфері соціального захисту та соціального забезпечення є:
подальший розвиток системи надання соціальних послуг;
підвищення рівня охоплення соціальною підтримкою вразливих категорій населення при раціональному використанні бюджетних коштів;
сприяння розвитку сімейних форм виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, бездоглядних та безпритульних;
забезпечення вдосконалення соціальних програм у галузі сім’ї, жінок, молоді та дітей і їх реалізації.
У 2026- 2028 роках передбачається здійснити такі заходи:
удосконалити систему соціальної роботи з сім’ями, що мають дітей і опинились у складних життєвих обставинах;
виявляти одиноких, непрацездатних громадян похилого віку для взяття їх на обслуговування центром надання соціальних послуг;
здійснювати супровід ветеранів війни та демобілізованих осіб фахівцями та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України;
проведення інформаційно-просвітницької роботи з сім’ями, дітьми та молоддю;
продовжити роботу з надання всіх видів соціальної допомоги та компенсаційних виплат.
Основними результатами, яких планується досягти, є:
раннє виявлення та надання допомоги сім’ям, дітям та молоді, які перебувають в складних життєвих обставинах;
Продовження додатка
адресність та індивідуальний підхід, комплексність та системність надання соціальних послуг;
додержання державних стандартів і нормативів щодо надання соціальних послуг;
максимальна ефективність використання бюджетних та позабюджетних коштів.
Культура і мистецтво
Пріоритетами розвитку культури і мистецтва є збереження, відтворення та примноження духовних та культурних здобутків мешканців громади.
У 2026-2028 роках передбачено виконання завдань, спрямованих на:
створення сприятливих умов для розвитку інтелектуального та духовного потенціалу особистості і суспільства;
меморіалізацію російсько-української війни, зокрема шляхом створення виставок і творів мистецтва, присвячених подіям російсько-української війни, запровадження відповідних освітніх програм та музейних просторів, водночас серед важливих елементів меморіалізації є творення наративу про цю війну;
забезпечення підтримки розвитку і застосування української мови в усіх сферах суспільного життя;
посилення захисту культурних цінностей та культурної спадщини, відновлення ефективної системи управління охороною культурної спадщини;
Фізична культура і спорт
У середньостроковій перспективі громада сприятиме розвитку фізичної культури та спорту, створенню можливостей для самореалізації та розвитку потенціалу молоді, популяризації українських суспільно-державних цінностей та формуванню на їх основі української національної та громадянської ідентичності.
Завданнями на 2026-2028 роки є:
забезпечити розвиток спортивної інфраструктури громади;
підвищення рівня залучення населення до занять фізичною культурою та масовим спортом, зміцнення здоров’я населення громади та попередження захворювань;
створення нових спортивних об’єктів;
реалізація заходів молодіжної політики.
Кредитування
Надання кредитів з бюджету міської територіальної громади в 2026-2028 роках не передбачається.
Житлово-комунальне господарство
Пріоритетними завданнями житлово-комунального господарства у прогнозному періоді буде надання населенню якісних послуг, зокрема, забезпечення функціонування якісної системи водопостачання та водовідведення та забезпечення благоустроєм населених пунктів громади.
Продовження додатка
Обсяги публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій з урахуванням середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій громади відсутні згідно додатку 9 до прогнозу в зв’язку з не визначенням пріоритетності об’єктів на сьогоднішній день.
VІІ. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами
Бюджет Богодухівської міської територіальної громади має прямі взаємовідносини з державним бюджетом. Отримує від нього освітню субвенцію. Показники доведені.
З обласного бюджету прогнозуються наступні міжбюджетні трансферти:
- дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету;
- субвенція на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету на інклюзивно-ресурсні центри;
- субвенція із обласного бюджету на забезпечення оздоровленням та відпочинком дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (крім тих, що виховуються у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сімях); дітей, один з батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також дітей загиблих (померлих) осіб, визначених у частині першій статті 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (Програма оздоровлення та відпочинку дітей Харківської області на 2024-2028 роки);
Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів у розрізі їх видів та бюджетів наведено у додатку 10 до Прогнозу.
Із бюджету Богодухівської міської територіальної громади починаючи з 2024 року передбачається інша субвенція бюджету Краснокутської селищної територіальної громади, яка також прогнозується і на 2026-2028 роки.
Також на середньостроковий період вперше передбачена інша субвенція обласному бюджету на організацію санаторно-курортного лікування осіб, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання під час захисту Батьківщини.
Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам у розрізі їх видів та бюджетів наведено у додатку 11 до Прогнозу.
Продовження додатка
VІІІ. Інші положення та показники прогнозу бюджету
Додатки до Прогнозу є його невід’ємною частиною.
Секретар міської ради Рамаз ГАМБАРАШВІЛІ
Пояснювальна записка
до проекту рішення Богодухівської міської ради
„Про прогноз бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки”
На виконання частини шостої статті 751 Бюджетного кодексу України, прогнозних та програмних документів економічного та соціального розвитку міської громади та на основі індикативних прогнозних показників бюджету Богодухівської міської територіальної громади, наказу Міністерства фінансів України від 02.06.2021 №314 «Про затвердження Типової форми прогнозу місцевого бюджету та Інструкції щодо його складання», з метою забезпечення послідовності бюджетного процесу, своєчасного та якісного процесу формування прогнозу бюджету на 2022-2024 роки є необхідність у розгляді і взятті до відому Прогнозу бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2022 -2024 роки.
Метою прогнозу бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2022-2024 роки є створення механізму управління бюджетним процесом, встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення передбачуваності та послідовності бюджетної політики міської громади.
Нормативно-правова база, відповідно до якої здійснювався розрахунок Прогнозу:
Бюджетний кодекс України;
Податковий кодекс України;
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
Бюджетна декларація на 2026-2028 роки, схваленою постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2025 року №774;
Накази Міністерства фінансів України №314 від 02.06.2021 року «Про затвердження типової форми прогнозу місцевого бюджету та Інструкції до його складання» та №271 від 23.05.2025 року «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні»;
Рішення виконавчого комітету від 22.05.2025 №357 «Про затвердження Плану заходів щодо складання прогнозу бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки».
Фінансово-економічне обґрунтування основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку міської громади викладені у додатках 1-11 до Прогнозу бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки.
Прогноз бюджету Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки має стати базою для прийняття інших рішень міською радою та її виконавчого комітету на середньострокову перспективу.
Начальник фінансового управління Олександр КОВАЛЬОВ