ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
Доповідач: | |
Статус: | Новий проект |
---|---|
Дата: | 03.09.2025 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про затвердження Програми «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки
УКРАЇНА
БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
LXIX ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ VІII СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
05.09.2025 м. Богодухів №_____-VІIІ
Про затвердження Програми «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки
На виконання Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», відповідно до підпункту 1 пункту а) статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою залучення додаткових фінансових ресурсів з місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством для реалізації заходів Програми, враховуючи рішення виконавчого комітету Богодухівської міської ради від 19.08.2025 № 651 «Про схвалення Програми «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки, керуючись пунктом 1 частини 2 статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Програму «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки», що додається.
2. Відділу житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування та архітектури Богодухівської міської ради (Юлія ІВАХ) забезпечити моніторинг та координацію роботи щодо виконання заходів Програми.
3. Відділу фінансів Богодухівської міської ради під час формування проекту міського бюджету передбачати кошти на здійснення заходів цієї Програми виходячи з реальних можливостей бюджету.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, інфраструктури та енергозбереження (голова Андрій БАБЕНКО).
Богодухівський міський голова Володимир БЄЛИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Богодухівської міської ради
від 05.09.2025 року № _______-VIII
(LXIX позачергова сесія VIII скликання)
Програма
«Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки
Богодухів
2025
Паспорт програми
«Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки
1 | Назва Програми | «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки |
2 | Ініціатор розроблення Програми | Комунальне підприємство «Богодухіввода» |
3 | Підстава для розробки Програми | Правовою підставою для розроблення Програми є Закони України «Про місцеве самоврядування», «Про питну воду та питне водопостачання» |
4 | Розробники Програми | Відділ житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування та архітектури Богодухівської міської ради, Комунальне підприємство «Богодухіввода» |
5 | Відповідальний виконавець програми | Комунальне підприємство «Богодухіввода» |
6 | Термін реалізації Програми | 2026-2028 роки |
7 | Мета Програми | Метою Програми є покращення рівня забезпечення населення Богодухівської міської територіальної громади питною водою нормативної якості в межах науково обґрунтованих нормативів (норм) питного водопостачання; реформування та розвиток водопровідно-каналізаційної мережі, підвищення ефективності та надійності її функціонування; як наслідок, поліпшення на цій основі стану здоров’я населення та оздоровлення соціально-екологічної ситуації в районі; відновлення, охорона та раціональне використання джерел питного водопостачання |
8 | Фінансування заходів, необхідних для реалізації Програми | Бюджети усіх рівнів, кошти підприємства, інших джерел, не заборонених чинним законодавством |
9 | Очікувані результати виконання Програми | Виконання Програми дасть можливість забезпечити: реалізацію державної політики у сфері питної води та питного водопостачання; підвищення надійності та ефективності роботи системи водопостачання; підвищення рівня якості з питного водопостачання, що надаються населенню Богодухівської міської територіальної громади; поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо забезпечення питною водою та зниження, відповідно, захворюваності населення; охорону і раціональне використання джерел питного водопостачання та поступове їх відновлення; впровадження на підприємствах водопровідно-каналізаційного господарства сучасних технологій, матеріалів, реагентів, обладнання тощо; підвищення рівня економічної ефективності функціонування підприємств; зниження витрат матеріальних і енергетичних ресурсів у процесі питного водопостачання; модернізацію інфраструктури підприємств |
10 | Ключові показники ефективності Програми | реалізація державної політики у сфері питної води та питного водопостачання; підвищення надійності та ефективності роботи системи водопостачання; підвищення рівня якості з питного водопостачання, що надаються населенню Богодухівської міської територіальної громади; поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо забезпечення питною водою та зниження, відповідно, захворюваності населення; охорона і раціональне використання джерел питного водопостачання та поступове їх відновлення; впровадження на підприємствах водопровідно-каналізаційного господарства сучасних технологій, матеріалів, реагентів, обладнання тощо; підвищення рівня економічної ефективності функціонування підприємств; зниження витрат матеріальних і енергетичних ресурсів у процесі питного водопостачання; модернізацію інфраструктури підприємства |
1.Загальні положення
Програма «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки (далі - Програма) розроблена відповідно до Закону України «Про питну воду та питне водопостачання» та спрямована на реалізацію державної політики щодо забезпечення населення якісною питною водою в достатній кількості.Забезпечення населення громади якісною питною водою є однією з найважливіших проблем, від розв’язання якої залежить збереження здоров’я, поліпшення умов діяльності і підвищення рівня життя населення.
Розроблення Програми обумовлено:
- незадовільним екологічним станом поверхневих і підземних джерел питного водопостачання;
- незадовільним технічним станом і зношеністю основних фондів систем питного водопостачання;
- застосуванням застарілих технологій та обладнання в системах питного водопостачання;
- високою енергоємністю системи питного водопостачання та водовідведення;
- недостатнім використанням підземних вод для питного водопостачання;
- необхідністю приведення тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення у відповідність з фактичними витратами виробництва;
- обмеженістю інвестицій та дефіцитом фінансових ресурсів, необхідних для розвитку, утримання в належному технічному стані та експлуатації систем питного водопостачання та водовідведення.
2. Сучасний стан водопровідно-каналізаційної мережі
Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення з очисткою стічних вод на території міської ради надає КП «Богодухіввода» виконавчого комітету Богодухівської міської ради.
У віданні підприємства знаходяться об’єкти водопостачання:
- 44 артсвердловини, протяжність водопровідної мережі 229,9 км.
- очисні споруди: 2 – в місті Богодухові, 1 – в селі Губарівка – на елеваторі;
- КНС № 1 в м. Богодухові.
Проблемні питання:
- зношеність основних фондів галузі та застарілість технологій;
- недосконалість нормативно-правової бази;
- значна заборгованість за спожиті житлово-комунальні послуги, в тому числі населенням;
- невідповідність тарифів розміру економічно обгрунтованих витрат, пов’язаних з їх виробництвом.
3. Мета та основні завдання Програми
Метою Програми є покращення рівня забезпечення населення Богодухівської міської територіальної громади питною водою нормативної якості в межах науково обґрунтованих нормативів (норм) питного водопостачання; реформування та розвиток водопровідно-каналізаційної мережі, підвищення ефективності та надійності її функціонування; як наслідок, поліпшення на цій основі стану здоров’я населення та оздоровлення соціально-екологічної ситуації в районі; відновлення, охорона та раціональне використання джерел питного водопостачання.
Для досягнення цієї мети необхідно вирішити завдання щодо попередження забруднення джерел питного водопостачання, забезпечення їх відповідності санітарно-гігієнічним вимогам, підвищення ефективності та надійності функціонування систем водопостачання за рахунок реалізації водоохоронних, технічних, санітарних заходів, удосконалення технологій підготовки води на водоочисних станціях, контролю за якістю питної води, розвитку систем забору, транспортування питної води, а також розвитку нормативно-правової бази з питань питного водопостачання, господарського механізму водопостачання, що стимулює економію питної води, у тому числі за рахунок підтримки розвитку як на державному, так і на місцевому рівнях, сталого функціонування водопровідного господарства району.
4. Напрями реалізації Програми
Виконання Програми здійснюється за такими основними напрямами:
1. Охорона і раціональне використання джерел питного водопостачання.
2. Науково-технічне забезпечення, з урахуванням стандартів, технологій, засобів і методів, прийнятих у Європейському союзі.
3. Розвиток та реконструкція систем водопостачання та водовідведення.
4. Забезпечення підприємств питного водопостачання та водовідведення енергозберігаючими технологіями підготовки питної води та очищення стічних вод, відповідним обладнанням і приладами контролю.
Для реалізації Програми необхідне нормативно-правове та науково-технічне забезпечення, здійснення місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування Основних завдань (додаються), передбачених цією Програмою.
Охорона і раціональне використання джерел питного водопостачання включає:
- очищення поверхневого стоку з селитебних (*) територій, будівництво систем водовідведення в містах і сільських населених пунктах, покращення стану зон санітарної охорони джерел водопостачання (*селитебна територія – частина території, зайнята містами й селищами міського типу, а також призначена для міського будівництва);
- благоустрій водоохоронних зон і прибережних захисних смуг водних об’єктів;
- захист джерел питного водопостачання від шкідливого впливу тваринницьких, птахівничих підприємств та інших сільськогосподарських об’єктів, що створюють загрозу забруднення вод;
- розчищення русел річок і дна водосховищ;
- укріплення берегів річок і водосховищ;
- моніторинг стану водних об’єктів, вода яких використовується для питного водопостачання.
Науково-технічне забезпечення Програми включає розроблення технологій щодо раціонального використання та економії питної води, удосконалення водозаборів з поверхневих і підземних джерел питного водопостачання та технологій підготовки питної води.
Розвиток і реконструкція систем питного водопостачання та водовідведення передбачає:
- будівництво та реконструкцію водопровідних споруд;
- реконструкцію та технічне переоснащення водоочисних станцій;
- будівництво та реконструкція споруд з очищення стічних вод;
- запобігання аваріям на підприємствах питного водопостачання та водовідведення.
- реконструкції існуючого енергогосподарства і кабельних ліній на спорудах водопостачання;
- впровадження тиристорних перетворювачів регулювання насосних агрегатів по всій системі подачі і розподілу води, включаючи насосні станції підвищення тиску;
- впровадження приладів обліку холодної води на водопровідних вводах житлових будинків;
- модернізації і розвитку системи обліку подачі води.
Програма розрахована на 3 роки (2026-2028 роки).
Програмою передбачається:
- стабілізація фінансово-економічного стану комунального підприємства «Богодухіввода» виконавчого комітету Богодухівської міської ради, шляхом запровадження економічно обгрунтованих тарифів з урахуванням витрат на здійснення капітальних вкладень;
- удосконалення нормативно-правових актів на місцевому рівні з метою сприяння розвитку підприємств водопровідно-каналізаційного господарства ;
- удосконалення науково-технічного забезпечення у сфері питної води та питного водопостачання з наближенням її до стандартів Європейського Союзу;
- здійснення заходів щодо економії питної води та зниження енергоємності її виробництва;
- створення сприятливих умов для залучення інвестиційних ресурсів з метою технічного переоснащення;
- здійснення заходів з охорони джерел водопостачання;
- поліпшення стану і забезпечення дотримання режимів зон санітарної охорони та водоохоронних зон джерел питного водопостачання;
- розширення обсягів використання підземних вод;
- заборона використання підземних вод та технологічні потреби промисловими підприємствами (крім підприємств харчової промисловості);
- відновлення та реконструкція систем питного водопостачання та водовідведення, що знаходиться у непрацюючому стані або постачають воду, яка не відповідає нормативам якості питної води.
- здійснення заходів щодо підвищення ефективності і надійності функціонування систем питного водопостачання, які забезпечать поступове поліпшення якості питної води, у тому числі за рахунок розширення обсягів використання підземних вод;
- розширення обсягів робіт з відновлення, реконструкції, будівництва систем питного водопостачання та водовідведення, а також з охорони та покращення стану водних об’єктів – джерел питного водопостачання.
- завершення найбільш капіталовитратних заходів, які дадуть змогу докорінно покращити забезпечення населення району якісною питною водою.
Стабільна робота підприємства можлива тільки за наявності необхідної кількості кадрів відповідної кваліфікації. На підприємствах водопровідно-каналізаційного господарства склалася ситуація, коли досвідчених спеціалістів із року в рік стає все менше і менше, а приплив молодих спеціалістів не забезпечує всіх потреб підприємства. Отже губиться наступність кадрів. Нинішні умови господарювання вимагають підготовки спеціалістів нової формації. Поряд з інженерно-технічними працівниками потрібні менеджери з управління виробництвом, у сервісному обслуговуванні, що застосовують методи бізнес-планування.
З метою підготовки професійних кадрів нової формації, формування екологічної свідомості і культури спеціалістів підприємства, екологічної освіти, виховання та інформування населення, для ефективного виконання пріоритетних напрямів реалізації Програми передбачається:
- активна співпраця з вищими навчальними закладами і професійно-технічними училищами щодо кадрового поповнення підприємств водопровідно-каналізаційного господарства;
- перепідготовка і підвищення кваліфікації фахівців сфери управління системи водопостачання;
- проведення атестації керівних працівників і спеціалістів;
- організація конкурсів і виставок водо- та енергозберігаючих технологій, засобів підготовки та подачі питної води;
- залучення громадських організацій до участі в заходах, передбачених Програмою.
7. Механізм реалізації Програми
7.1. Організаційне забезпечення реалізації Програми
Безперебійне питне водопостачання та водовідведення забезпечується на основі єдиного управління, впровадження новітніх технологій, освоєння капіталовкладень, стабілізації економічного становища підприємств питного водопостачання та водовідведення, зниження витрат матеріальних та енергетичних ресурсів.
В основу управління у сфері питного водопостачання та водовідведення покладено такі принципи: взаємоузгодженість діяльності підприємств водопровідно-каналізаційної мережі; удосконалення роботи з розмежування повноважень у цій сфері між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Організацією виконання Програми відповідно до своїх повноважень здійснює Богодухівська міська рада.
7.2. Фінансове забезпечення Програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок:
- коштів Державного бюджету України;
- коштів обласних, місцевих бюджетів (з урахуванням заходів, які фінансуються в рамках державних, регіональних та галузевих програм і проектів, що реалізуються);
- коштів підприємства питного водопостачання та водовідведення;
- інших джерел, у тому числі зовнішніх і внутрішніх запозичень, грантів міжнародних організацій, коштів міжнародних програм, благодійних внесків тощо;
- удосконалення механізму розподілу платежів за спеціальне водокористування.
- реконструкція та будівництво систем водопостачання та водовідведення у містах;
- реконструкція та будівництво в сільській місцевості систем питного водопостачання, які потребують значних капітальних вкладень;
- роботи з поліпшення стану водних об’єктів – джерел питного водопостачання;
- попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві;
- здійснення досліджень та розробок з визначення технічних умов і регламентів, методів експлуатації обладнання в системах питного водопостачання;
- вдосконалення нормативно-правової бази і науково-технічного забезпечення з питань питного водопостачання та водовідведення;
- методичне, метрологічне та аналітичне забезпечення впровадження державних стандартів у сфері питної води та питного водопостачання.
Головними розпорядниками бюджетних коштів на виконання заходів Програми є:
- на державному рівні - центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
- на регіональному рівні – Богодухівська міська рада.
Контроль за виконанням цієї Програми здійснює Богодухівська міська рада.
Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється відповідно до Законів України «Про питну воду і питне водопостачання» та «Про охорону навколишнього природного середовища».
Контроль за використанням коштів, спрямованих на реалізацію заходів Програми, здійснюється відповідно до законодавства.
9. Очікувані результати від реалізації Програми
Виконання Програми дасть можливість забезпечити:
- реалізацію державної політики у сфері питної води та питного водопостачання;
- підвищення надійності та ефективності роботи системи водопостачання;
- підвищення рівня якості з питного водопостачання, що надаються населенню Богодухівської міської територіальної громади;
- поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо забезпечення питною водою та зниження, відповідно, захворюваності населення;
- охорону і раціональне використання джерел питного водопостачання та поступове їх відновлення;
- впровадження на підприємствах водопровідно-каналізаційного господарства сучасних технологій, матеріалів, реагентів, обладнання тощо;
- підвищення рівня економічної ефективності функціонування підприємств;
- зниження витрат матеріальних і енергетичних ресурсів у процесі питного водопостачання;
- модернізацію інфраструктури підприємств.
Оцінка результативності реалізації Програми – це визначення можливого ступеня досягнення очікуваних результатів.
Для прогнозування результативності Програми обираються показники, які характеризують не лише господарську діяльність у сфері питного водопостачання. Такими показниками можуть бути:
- узагальнений стан та знос основних фондів водопровідно-каналізаційного господарства;
- показник питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів;
- узагальнена собівартість послуг централізованого водопостачання та водовідведення;
- узагальнена прибутковість (відношення прибутку до доходу) тощо;
- частка населення, яке забезпечене якісною питною водою в достатній кількості.
Наступний розділ: «Орієнтовні обсяги фінансового забезпечення Програми «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки за рахунок усіх джерел фінансування - є невід’ємною частиною Програми.
Секретар міської ради Рамаз ГАМБАРАШВІЛІ
Орієнтовні обсяги фінансового забезпечення Програми «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки |
|||||||
Заходи |
Строки виконан- ня, (роки) |
Орієнтовні обсяги фінансування, тис. грн. | |||||
Джерела фінансу- вання |
Загальний обсяг |
за роками | |||||
2026 | 2027 |
2028 | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів, кошти підприємства | 129038,0 -бюджети усіх рівнів; 1385,0 - кошти підприємства |
45680,0 -бюджети усіх рівнів; 465,0- кошти підприємств |
38463,0 -бюджети усіх рівнів; 500,0- кошти підприємств |
44895,0 -бюджети усіх рівнів; 420,0- кошти підприємств |
|
1.1.Отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1800,00 | 550,00 | 550,0 | 700,00 | |
1.2. Паливно-мастильні матеріали | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1400,0 | 400,00 | 400,0 | 600,00 | |
1.3. Придбання інструменту | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 500,00 | 150,00 | 150,0 | 200,0 | |
1.4. Оплата електроенергії | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 20000,0 | 6000,00 | 6000,0 | 8000,00 | |
1.5. Придбання труб, запірної арматури, фітингів для проведення аварійних ремонтів | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 4000,0 | 1000,0 | 1000,0 | 2000,0 | |
1.6. Придбання будівельних та інших матеріалів, приладів для виконання будівельних та ремонтних робіт по водопостачанню та водовідведенню | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 9900,0 | 5000,0 | 2500,0 |
2400,0 | |
1.7. Оплата послуг перевезення будівельних матеріалів |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів |
700,0 |
200,0 |
200,0 |
300,0 | |
1.8. Послуги інших сторонніх організацій - з ремонту насосів та електродвигунів -ремонту іншого обладнання, техніки виробничого призначення -послуги з ремонту та обслуговування мережевих сонячних електростанцій |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 5000,0 | 1600,0 | 1600,0 | 1800,0 | |
1.9.Придбання запасних частин |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 700,0 | 100,0 | 100,0 | 500,0 | |
|
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів |
90,0 | 35,0 | 55,0 | ||
1.11. Придбання та заміна засувок на водопровідній мережі - перехрестя пл. Незалежності та вул. Тараса Шевченка, перехрестя вул. Миколи Моргунова та вул. Григорія. Сковороди в м. Богодухові, діаметром 200 мм | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів |
120.000 | 60,0 | 60,0 | ||
1.12. Придбання та заміна засувки на водопровідній мережі перехрестя вул. Золочівська та вул. Покровська в м. Богодухові, діаметром 150 мм | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 34.000 | 17.000 | 17,000 | ||
1.13. Придбання та заміна засувок на водопровідній мережі: вул. Воїнської Слави, пл. Героїв Чорнобилю, перехрестя вул. Історичної та вул. Дем’янівської, перехрестя вул. Григорія. Сковороди та вул. Дмитра Чернієнка, вул. Охтирська, перехрестя вул. Охтирської та вул. Чкалова в м. Богодухові | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 150.000 | 50.000 | 50.000 | 50,000 | |
1.14. Придбання та заміна пожежних гідрантів на вул. Монастирську, вул. Центральну, 1, вул. 8-го Мехкорпусу, вул. Поштову, вул. Віталія Сахна, вул. Покровську, вул. Молодіжну, вул. Олександра Чалого, вул. Воїнської Слави, 4, площу Незалежності, площа Василя Каразіна 14 в м. Богодухові | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 300.000 | 100.000 | 100.000 | 100,000 | |
1.15.Придбання та заміна пожежних гідрантів на вул. Воїнської Слави 1А ,вул. Воїнської Слави № 7 ( 2 гідранти), вул. Воїнської Слави № 8, вул. Воїнської Слави 27 в м. Богодухові |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 94,0 | 49,0 | 15,0 | 30,0 |
|
1.16. Придбання енергозберігаючих глибинних насосів та насосів 2 підйому з запірною арматурою, шафами керування, частотним перетворювачем, запчастинами до насосів та двигунами | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 4200,0 | 1500,0 | 1500.00 | 1200,0 | |
1.17. Ремонт приміщення адміністративної будівлі підприємства | 2026-2028 | Кошти підприємства | 515,0 | 315.000 | 200,0 | ||
1.18. Ремонт автотранспортної техніки | 2026-2028 | Кошти підприємства | 420,0 | 120.00 | 100,0 | 200,0 | |
1.19. Виготовлення покажчиків пожежних гідрантів | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 17.000 |
7.000 |
10,000 | ||
1.20.Обладнання багатоквартирних будинків у м. Богодухові та сільських населених пунктах громади лічильниками води. | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1300.000 | 400.000 | 400.000 | 500,00 | |
1.21. Повірка лічильників багатоквартирних будинків в метрологічній лабораторії. | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 518.000 | 134.000 | 134.000 | 250,000 | |
1.22. Придбання цифрового корелятора або прибору для визначення місць витоків води | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 500,0 | 250,0 | 250,00 | ||
1.23. Профілактичний ремонт електрообладнання на насосних станціях, свердловинах та очисних спорудах | 2026-2028 | Кошти підприємства | 450.000 | 30.000 | 200.000 | 220,000 | |
1.24. Геологічне вивчення запасів підземних вод для отримання ліцензії на користування надрами. | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 2250.000 | 750.000 | 750.000 | 750,00 | |
1.25. Придбання автоматизованої насосної станції управління з частотним перетворювачем для встановлення на артезіанській свердловині та виведення з експлуатації водонапірних башт по вул. Миколи Амосова, вул. Космічній, вул. Садовій в м. Богодухові, вул. Сонячній в с. Семенів Яр | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1000.000 | 300.000 | 300.000 | 400,000 | |
1.26. Сплата податку за скиди забруднюючих речовин |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 320,0 | 100,0 | 100,0 | 120,0 | |
1.27. Сплата податку з рентної плати за користування надрами | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 2520,0 | 820,0 | 800,0 | 900,0 | |
1.28. Виплата заробітної плати та ЄСВ |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів |
33844,0 | 9760,0 | 14884,0 | 9200,0 | |
1.29. Проведення лабораторних досліджень питної води на свердловинах розташованих на території Богодухівської МТГ | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів |
430,0 | 100,0 | 100,0 |
230,00 | |
1.30. Виготовлення паспортівартезіанських свердловин Богодухівської МТГ |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів |
720,0 | 160,0 | 260,0 | 300,0 | |
1.31. Придбання спеціального одягу | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 560,0 | 150,0 | 180,0 |
230,0 | |
1.32. Придбання спецтехніки та автотранспорту: 1) Асенізаційний (вакуумний) автомобіль 1 шт. – 4000,0 тис.грн. 2) Автомобіль вантажно-пасажирський – 953,0 тис.грн. 3) Придбання запасних частин та допоміжного обладнання – 200,0 тис.грн. 4) Придбання вантажного фургону- 1 шт. – 1500,0 тис.грн. 5) Придбання легкового автомобіля (позашляховик) - 2 шт. – 1900,0 тис.грн. |
2026-2028 |
Бюджети усіх рівнів |
8553,0 |
|
1500,0 |
2100,00 | |
1.33. Придбання електричних лічильників для свердловин | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів |
310,0 | 40,0 | 100,0 | 170,0 | |
1.34. Послуги по заміні електричних лічильників | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 150,0 | 40,0 | 40,0 | 70,0 | |
1.35. Виготовлення державних актів на земельні ділянки на об’єкти нерухомості (свердловини, адміністративні будівлі) | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1100,0 |
300,00 |
400,0 | 400,00 | |
1.36. Виготовлення свідоцтва на право власності на нерухоме майно (свердловини, адміністративні будівлі) | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 950,0 |
300,00 | 300,0 | 350,0 | |
1.37. Підготовка та виготовлення документів на отримання дозволу на спец водокористування | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 600,0 |
200,00 |
200,0 | 200,0 | |
1.38. Придбання інших матеріалів для ремонтних робіт |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1303,0 | 350,00 |
350,00 | 603,00 | |
1.39. Придбання мережевих сонячних електростанцій, в тому числі улаштування огорож та відео нагляду встановлених сонячних станцій та придбання матеріалів для монтажу сонячних станцій. | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 10000,00 | 5000,000 | 5000,00 | ||
1.40. Придбання повітродувки на очисні споруди | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1300,0 | 1300,00 | |||
|
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1845,0 | 1845,0 | |||
-Надходження від скидів забруднюючих речовин; |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 7260,00 3000,0 260,00 4000,0 |
2060,00 1000,0 60,0 1000,0 |
2600,0 1000,00 100,00 1500,00 |
2600,00 1000,0 100,00 1500,00 |
|
|
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 150,0 | 150,0 | |||
1.44. Придбання водяних лічильників на свердловини | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 2100,0 | 700,0 | 700,0 | 700,00 | |
|
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 250,0 | 100,0 | 150,00 | ||
1.46. Придбання гумових гусениць | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 200,0 | 100,0 | 100,00 | ||
2. Будівництво, капітальний та поточний ремонти, реконструкція водопровідних мереж, у т.ч.: |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 295295,302-бюджети усіх рівнів; - 130,0кошти підприємства | 98943,126-бюджети усіх рівнів; - 60,0 кошти підприємства | 112500,0-бюджети усіх рівнів; 60,0- кошти підприємства | 83852,276-бюджети усіх рівнів; 10,0- кошти підприємств |
|
2.1. Поточний ремонт вуличного вводу системи водопостачання житлових будинків по вул. Гімназійній в м. Богодухові | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 100,00 | 40,0 | 60,00 | ||
2.2. Ремонт оглядових колодязів водопровідних мереж по вул. Воїнської Слави, вул. 8-го Мехкорпусу, вул. Тараса Шевченка, перехрестя вул. Григорія. Сковороди та вул. Ярослава Мудрого, перехрестя вул. Млинової та вул. Третяківської, перехрестя вул. 8-го Мехкорпусу та вул. Залужанської в м. Богодухові | 2026-2028 | Кошти підприємства |
30.000 |
10.000 | 10.000 | 10,00 | |
2.3.Ремонт глибинних насосів та насосів другого підйому |
2026-2028 | Кошти підприємства | 100.000 | 50.000 | 50.000 | ||
2.4. Капітальний ремонт водонапірної башти і частини водогону до неї та капітального ремонту водогону по вулиці Сонячній, вулиці Сосновій, по провулку Сосновому, провулку Сонячному, провулку Ветеринарному в с-щі Гути | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 4010,85 | 2310,85 |
1700,00 | ||
2.5. Будівництво водопроводу в с-щі Максимівка | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 32590,856 | 16295,478 | 16295,478 | ||
2.6. Будівництво водопроводу в с. Семенів Яр |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 4593,596 | 2296,798 | 2296,798 | ||
2.7. Капітальний ремонт водопроводів по _вул. Золочівській, вул. Історичній, вул. Гімназійній, вул. Дем’янівській, вул. Центральній, вул. Українській та вул. Героїв Рятувальників в м. Богодухові, 2100 м з її розподілом на верхню та нижню зони водопостачання для підвищення енергоефективності міської водопровідної мережі та безперебійного водопостачання всіх споживачів | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 16 000.000 | 8 000.000 | 8000,00 | ||
2.8. Поточний ремонт водопроводу по вул. Тараса Шевченка та вул. Михайла Грушевського в м. Богодухові, 500м. | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1000.00 | 500,0 | 500,00 | ||
2.9. Поточний ремонт водопроводу по вул. Козацькій в м. Богодухові,150 м. |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1400.00 | 700,0 | 700,0 | ||
2.10. Поточний ремонт водопроводу по вул. Дмитра Чернієнка в м. Богодухові, 250 м |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 500.00 | 250.00 | 250,00 | ||
2.11. Поточний ремонт водопроводу по вул. Богодухівській в с. Семенів Яр, 750 м. |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1500,000 | 750,000 | 750,000 | ||
2.12. Заміна Башт Рожновського через зношеність |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 69 000,00 | 9 000,00 | 30 000,00 | 30 000,00 | |
2.13.Виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення інженерно-вишукувальних робіт для будівництва, реконструкції та капітального ремонту мереж водопостачання в населених пунктах Богодухівської міської територіальної громади | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 2500,0 | 500,0 | 1000,0 | 1000,0 | |
2.14.Поточний ремонт водопровідних мереж в селищних та сільських населених пунктах | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1500,0 | 500,0 | 500,0 | 500,0 | |
2.15.Заходи щодо зменшення собівартості послуги водопостачання | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 10600,00 |
3 000,00 | 3 800,00 | 3 800,00 | |
2.16.Заходи щодо забезпечення надання якісних послуг з водопостачання | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 47000,00 |
13 000,00 |
17 000,00 |
17 000,00 |
|
|
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 100 000,00 | 50 000,00 | 50 000,00 | ||
2.18. Відновлення дебету свердловин (проведення внутрішньо свердловинних робіт) |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 3000,00 | 1000,00 | 1000,00 | 1000,00 | |
3. Будівництво, капітальний ремонт, реконструкція мереж водовідведення, у т.ч.: |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів |
206437,28-бюджети усіх рівнів | 73668,64 -бюджети усіх рівнів | 62500,0-бюджети усіх рівнів | 70268,64-бюджети усіх рівнів | |
3.1. Будівництво каналізаційних очисних споруд за межами населеного пункту с. Семенів Яр Богодухівського району Харківської області |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів |
112500,0 |
37500,0 |
37500,0 |
37500,0 |
|
3.2. Будівництво системи централізованого водовідведення в м. Богодухів |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 70000,0 | 20000,0 |
25000,0 |
25000,0 |
|
3.3. Реконструкція системи водовідведення в м. Богодухів (другий пусковий комплекс). Реконструкція очисних споруд по вул. Воїнської Слави в м. Богодухові | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів |
9337,28 |
4668,640 |
4668,64 | ||
3.4. Обстеження та відновлення роботи свердловин | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів |
3000,0 | 1500,0 | 1500,0 | ||
3.5. Капітальний ремонт очисних споруд по вул. Миколи Амосова, 1А в м. Богодухові (системи знешкодження РПВ) | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 1600,00 | 1600,00 | |||
3.6 Заміна та збільшення об’єму резервуару на водозаборі «Північний» до 750-1000м3 |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 10000,00 | 10000,00 | |||
4. Розробка містобудівної та проектно- кошторисної документації на ремонт об’єктів водопровідно – каналізаційного господарства | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів |
24938,0-бюджети усіх рівнів | 8412,0 -бюджети |
6270,0 -бюджети усіх рівнів |
10256,0- бюджети усіх рівнів; | |
4.1. Відновлення обладнання свердловин, виготовлення документації |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 10406,00 | 3 406,00 | 3500,00 | 3500,00 | |
4.2. Відновлення обладнання свердловин | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 5972,0 | 2986,0 | 2986,0 | ||
4.3.Розробка документів для очисних споруд в с. Губарівка |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 400,00 | 200,00 | 200,00 | ||
4.4. Розробка детального плану територія для будівництва системи водовідведення в м. Богодухів |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 2250.00 | 250.00 | 1000,0 | 1000,0 | |
4.5. Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво системи водовідведення в м. Богодухів» |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 2600.00 | 200.00 | 1200.00 | 1200.00 | |
4.6. Розробка проектно-кошторисної документації «Ліквідаційний тампонажу непрацюючих свердловин в м. Богодухові |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 360.000 | 120.000 | 120.000 | 120.000 | |
4.7. Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція очисних споруд в м. Богодухів по вул. «Воїнської Слави, 1 Г» | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 450.00 | 150.00 | 150,00 | 150,00 | |
4.8. Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт водопроводів по вул. Золочівській, вул. Історичній, вул. Гімназійній, вул. Дем’янівській, вул. Центральній, вул. Українській та вул. Героїв Рятувальників в м. Богодухові, 2100 м з її розподілом на верхню та нижню зони водопостачання для підвищення енергоефективності міської водопровідної мережі та безперебійного водопостачання всіх споживачів» | 2026-2028 |
Бюджети усіх рівнів | 1600.000 |
800.000 |
800,000 | ||
4.9. Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт водопроводу по вул. Захисників України та вул. Миколи Моргунова в м. Богодухові, 300 м» | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 300.000 | 100.000 | 100,00 | 100,000 | |
4.10. Розробка проектно-кошторисної документації на встановлення внутрішньо- будинкових лічильників в багатоквартирних будинках в Богодухівській міській територіальній громаді. | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 600.00 | 200.000 | 200,0 | 200,0 | |
5. Охорона та раціональне використання джерел питного водопостачання, підвищення контролю якості води, усього | 2026-2028 |
Бюджети усіх рівнів |
1275,0-бюджети усіх рівнів; 1140- кошти підприємства | 425,0- бюджети усіх рівнів; 380,0- кошти підприємства | 425,0- бюджети усіх рівнів; 380,0- кошти підприємства |
425,0- бюджети усіх рівнів; 380,0 – кошти підприємства | |
5.1. Поточний ремонт обвалувань свердловин | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 30.000 | 10.000 | 10.000 | 10.000 | |
5.2. Ремонт огорожі зон санітарної охорони | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 300.000 |
100.000 |
100.000 |
100.000 |
|
2026-2028 | Кошти підприємства | 300.000 | 100.000 | 100.000 | 100.000 | ||
5.3. Забезпечення спорудження огорожею 1-го поясу зони санітарної охорони на свердловинах: - придбання матеріалів та секційної огорожі |
2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 600,0 |
200,0 |
200.000 |
200.00 |
|
2026-2028 | Кошти підприємства | 180.000 | 60.000 | 60.000 | 60.00 | ||
5.4. Благоустрій санітарних зон | 2026-2028 | Бюджети усіх рівнів | 345.000 | 115.000 | 115.000 | 115.000 | |
5.5. Проведення заходів з дезінфекції води (хлорування) | 2026-2028 | Кошти підприємства | 660.000 | 220.000 | 220.000 | 220.000 | |
6. Освіта, підготовка кадрів, виховання, інформування громадськості | 2026-2028 | Кошти підприємства | 110.000 | 30.000 | 40.000 | 40.000 | |
6.1. Освіта, підготовка кадрів, послуги з навчальних курсів | 2026-2028 | Кошти підприємства | 110.000 | 30.000 | 40.000 | 40.000 | |
Усього по Програмі : |
2026-2028 |
Бюджети усіх рівнів |
656983,582- бюджети усіх рівнів; 2765,0 - кошти підприємства |
227128,766 - бюджети усіх рівнів; 935,0-кошти підприємства |
220158,0 - бюджети усіх рівнів; 980,0 - кошти підприємства |
209696,916- бюджети усіх рівнів; 850,0 – кошти підприємства |
Секретар міської ради Рамаз ГАМБАРАШВІЛІ