ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Рябка Роман Олександрович

Доповідач:

Рябка Роман Олександрович

Статус:

Новий проект

Дата:

03.09.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про затвердження Програми «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки


УКРАЇНА
БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
LXIX ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ VІII СКЛИКАННЯ
 
Р І Ш Е Н Н Я
 
05.09.2025                                         м. Богодухів                                 №_____-VІIІ
 
Про затвердження Програми «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки
   
На виконання Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», відповідно до підпункту 1 пункту а) статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою залучення додаткових фінансових ресурсів з місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством для реалізації заходів Програми,  враховуючи рішення виконавчого комітету Богодухівської міської ради від   19.08.2025 № 651    «Про схвалення Програми «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки,  керуючись пунктом 1 частини 2 статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
В И Р І Ш И Л А:
 
1. Затвердити Програму «Питна вода Богодухівської міської  територіальної  громади на 2026-2028 роки», що додається.
 2. Відділу житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування та архітектури Богодухівської міської ради (Юлія ІВАХ) забезпечити моніторинг та координацію роботи щодо виконання заходів Програми.
3. Відділу фінансів Богодухівської міської ради під час  формування проекту міського бюджету  передбачати кошти на здійснення  заходів цієї Програми виходячи з реальних можливостей бюджету.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань  комунальної власності, житлово-комунального господарства, інфраструктури та енергозбереження (голова  Андрій БАБЕНКО).
 
 
Богодухівський міський голова                                             Володимир БЄЛИЙ

 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Богодухівської міської ради
від 05.09.2025 року № _______-VIII
(LXIX позачергова сесія VIII скликання)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Програма
«Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на                       2026-2028 роки
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Богодухів
2025
 
 
Паспорт програми
«Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на                       2026-2028 роки
 
1 Назва Програми «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на  2026-2028 роки
2 Ініціатор розроблення Програми Комунальне підприємство «Богодухіввода»
3 Підстава для розробки Програми Правовою підставою для розроблення Програми є Закони України «Про місцеве самоврядування», «Про питну воду та питне водопостачання»
4 Розробники Програми Відділ житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування та архітектури Богодухівської міської ради,  Комунальне підприємство «Богодухіввода»
5 Відповідальний виконавець програми Комунальне підприємство «Богодухіввода»
6 Термін реалізації Програми 2026-2028 роки
 
7 Мета Програми Метою Програми є покращення рівня забезпечення населення Богодухівської міської територіальної громади питною водою нормативної якості в межах науково обґрунтованих нормативів (норм) питного водопостачання;  реформування та розвиток водопровідно-каналізаційної мережі, підвищення ефективності та надійності її функціонування; як наслідок, поліпшення на цій основі стану здоров’я населення та оздоровлення соціально-екологічної ситуації в районі; відновлення, охорона та раціональне використання джерел питного водопостачання
8 Фінансування заходів, необхідних для реалізації Програми Бюджети усіх рівнів, кошти підприємства, інших джерел, не заборонених чинним законодавством
 
9 Очікувані результати виконання Програми Виконання Програми дасть можливість забезпечити:
реалізацію державної політики у сфері питної води та питного водопостачання; підвищення надійності та ефективності роботи системи водопостачання; підвищення рівня якості з питного водопостачання, що надаються населенню  Богодухівської міської територіальної громади; поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо забезпечення питною водою та зниження, відповідно, захворюваності населення; охорону і раціональне використання джерел питного водопостачання та поступове їх відновлення; впровадження  на підприємствах водопровідно-каналізаційного господарства сучасних технологій, матеріалів, реагентів, обладнання тощо; підвищення рівня економічної ефективності функціонування підприємств; зниження витрат матеріальних і енергетичних ресурсів у процесі питного водопостачання; модернізацію інфраструктури підприємств
10 Ключові показники ефективності Програми реалізація державної політики у сфері питної води та питного водопостачання; підвищення надійності та ефективності роботи системи водопостачання; підвищення рівня якості з питного водопостачання, що надаються населенню  Богодухівської міської територіальної громади; поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо забезпечення питною водою та зниження, відповідно, захворюваності населення; охорона і раціональне використання джерел питного водопостачання та поступове їх відновлення; впровадження  на підприємствах водопровідно-каналізаційного господарства сучасних технологій, матеріалів, реагентів, обладнання тощо; підвищення рівня економічної ефективності функціонування підприємств; зниження витрат матеріальних і енергетичних ресурсів у процесі питного водопостачання; модернізацію інфраструктури підприємства
 
 

1.Загальні положення

Програма «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки (далі - Програма) розроблена відповідно до Закону України  «Про питну воду та питне водопостачання» та спрямована на реалізацію державної політики щодо забезпечення населення якісною питною водою в достатній кількості.
Забезпечення населення громади якісною питною водою є однією з найважливіших проблем, від розв’язання якої залежить збереження здоров’я, поліпшення умов діяльності і підвищення рівня життя населення.
Розроблення Програми обумовлено:
  • незадовільним екологічним станом поверхневих і підземних джерел питного водопостачання;
  • незадовільним технічним станом і зношеністю основних фондів систем питного водопостачання;
  • застосуванням застарілих технологій та обладнання в системах питного водопостачання;
  • високою енергоємністю системи питного водопостачання та водовідведення;
  • недостатнім використанням підземних вод для питного водопостачання;
  • необхідністю приведення тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення у відповідність з фактичними витратами виробництва;
  • обмеженістю інвестицій та дефіцитом фінансових ресурсів, необхідних для розвитку, утримання в належному технічному стані та експлуатації систем питного водопостачання та водовідведення.
                       
             
2. Сучасний стан водопровідно-каналізаційної мережі
  Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення з очисткою стічних вод на території міської ради надає КП «Богодухіввода» виконавчого комітету Богодухівської міської ради.                      
  У віданні підприємства знаходяться об’єкти водопостачання:
  • 44 артсвердловини,  протяжність водопровідної мережі 229,9 км.
         До складу каналізаційного господарства відносяться:
  • очисні споруди: 2 – в місті Богодухові, 1 – в селі Губарівка – на елеваторі;
  • КНС № 1 в м. Богодухові.
Протяжність каналізаційних мереж в м. Богодухові складає 12,2 км.
          Проблемні питання:
  • зношеність основних фондів галузі та застарілість технологій;
  • недосконалість нормативно-правової бази;
  • значна заборгованість за спожиті  житлово-комунальні послуги, в тому числі населенням;
  • невідповідність тарифів розміру економічно обгрунтованих витрат, пов’язаних з їх виробництвом.
Отже, розвиток та відновлення систем водопостачання, збереження довкілля та раціональне використання питної води мають стратегічне значення і потребують комплексного підходу до їх вирішення, стабільності в забезпеченні послугами водопостачання.
3. Мета та основні завдання Програми
Метою Програми є покращення рівня забезпечення населення Богодухівської міської територіальної громади питною водою нормативної якості в межах науково обґрунтованих нормативів (норм) питного водопостачання;  реформування та розвиток водопровідно-каналізаційної мережі, підвищення ефективності та надійності її функціонування; як наслідок, поліпшення на цій основі стану здоров’я населення та оздоровлення соціально-екологічної ситуації в районі; відновлення, охорона та раціональне використання джерел питного водопостачання.
Для досягнення цієї мети необхідно вирішити завдання щодо попередження забруднення джерел питного водопостачання, забезпечення їх відповідності санітарно-гігієнічним вимогам, підвищення ефективності та надійності функціонування систем водопостачання за рахунок реалізації водоохоронних, технічних, санітарних заходів, удосконалення технологій підготовки води на водоочисних станціях, контролю за якістю питної води, розвитку систем забору, транспортування питної води, а також розвитку нормативно-правової бази з питань питного водопостачання, господарського механізму водопостачання, що стимулює економію питної води, у тому числі за рахунок підтримки розвитку як на державному, так і на місцевому рівнях, сталого функціонування водопровідного господарства району.
 
4. Напрями реалізації Програми
Виконання Програми здійснюється за такими основними напрямами:
1. Охорона і раціональне використання джерел питного водопостачання.
2. Науково-технічне забезпечення, з урахуванням стандартів, технологій, засобів і методів, прийнятих у Європейському союзі.
3. Розвиток та реконструкція систем водопостачання та водовідведення.
4. Забезпечення підприємств питного водопостачання та водовідведення енергозберігаючими технологіями підготовки питної води та очищення стічних вод, відповідним обладнанням і приладами контролю.
Для реалізації Програми необхідне нормативно-правове та науково-технічне забезпечення, здійснення місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування Основних завдань (додаються), передбачених цією Програмою.
Охорона і раціональне використання джерел питного водопостачання включає:
  • очищення поверхневого стоку з селитебних (*) територій, будівництво систем водовідведення в містах і сільських населених пунктах, покращення стану зон санітарної охорони джерел водопостачання      (*селитебна територія – частина території,  зайнята містами й селищами міського типу, а також призначена для міського будівництва);
  • благоустрій водоохоронних зон і прибережних захисних смуг водних об’єктів;
  • захист джерел питного водопостачання від шкідливого впливу тваринницьких, птахівничих підприємств та інших сільськогосподарських об’єктів, що створюють загрозу забруднення вод;
  • розчищення русел річок і дна водосховищ;
  • укріплення берегів річок і водосховищ;
  • моніторинг стану водних об’єктів, вода яких використовується для питного водопостачання.
У результаті здійснення цих заходів зменшиться потрапляння забруднюючих речовин у водні об’єкти – джерела питного водопостачання.
Науково-технічне забезпечення Програми включає розроблення технологій щодо раціонального використання та економії питної води, удосконалення водозаборів з поверхневих і підземних джерел питного водопостачання та технологій підготовки питної води.
Розвиток і реконструкція систем питного водопостачання та водовідведення передбачає:
  • будівництво та реконструкцію водопровідних споруд;
  • реконструкцію та технічне переоснащення водоочисних станцій;
  • будівництво та реконструкція споруд з очищення стічних вод;
  • запобігання аваріям на підприємствах питного водопостачання та водовідведення.
Забезпечення підприємств питного водопостачання та водовідведення ресурсо-, енергозберігаючими технологіями підготовки питної води та очищення стічних вод, відповідним обладнанням і приладами контролю здійснюється шляхом:
  • реконструкції існуючого енергогосподарства і кабельних ліній на спорудах водопостачання;
  • впровадження тиристорних перетворювачів регулювання насосних агрегатів по всій системі подачі і розподілу води, включаючи насосні станції підвищення тиску;
  • впровадження приладів обліку холодної води на водопровідних вводах житлових будинків;
  • модернізації і розвитку системи обліку подачі води.          
5. Етапи реалізації Програми
Програма розрахована на 3 роки  (2026-2028 роки).
Програмою  передбачається:
  • стабілізація фінансово-економічного стану комунального підприємства «Богодухіввода» виконавчого комітету Богодухівської міської ради, шляхом запровадження економічно обгрунтованих тарифів з урахуванням витрат на здійснення капітальних вкладень;
  • удосконалення нормативно-правових актів на місцевому рівні з метою сприяння розвитку підприємств водопровідно-каналізаційного господарства ;
  • удосконалення науково-технічного забезпечення у сфері питної води та питного водопостачання з наближенням її до стандартів Європейського Союзу;
  • здійснення заходів щодо економії питної води та зниження енергоємності її виробництва;
  • створення сприятливих умов для залучення інвестиційних ресурсів з метою технічного переоснащення;
  • здійснення заходів з охорони джерел водопостачання;
  • поліпшення стану і забезпечення дотримання режимів зон санітарної охорони та водоохоронних зон джерел питного водопостачання;
  • розширення обсягів використання підземних вод;
  • заборона використання підземних вод та технологічні потреби  промисловими підприємствами (крім підприємств харчової промисловості);
  • відновлення та реконструкція систем питного водопостачання та водовідведення, що знаходиться у непрацюючому стані або постачають воду, яка не відповідає нормативам якості питної води.
Протягом 2026-2028 років  передбачається:
  • здійснення заходів щодо підвищення ефективності і надійності функціонування систем питного водопостачання, які забезпечать поступове поліпшення якості питної води, у тому числі за рахунок розширення обсягів використання підземних вод;
  • розширення обсягів робіт з відновлення, реконструкції, будівництва систем питного водопостачання та водовідведення, а також з охорони та покращення стану водних об’єктів – джерел питного водопостачання.
  • завершення найбільш капіталовитратних заходів, які дадуть змогу докорінно покращити забезпечення населення району якісною питною водою.
         6.  Підготовка кадрів та залучення громадськості до розв’язання    проблем із забезпечення населення питною водою
Стабільна робота підприємства можлива тільки за наявності необхідної кількості кадрів відповідної кваліфікації. На підприємствах водопровідно-каналізаційного господарства склалася ситуація, коли досвідчених спеціалістів із року в рік стає все менше і менше, а приплив молодих спеціалістів не забезпечує всіх потреб підприємства. Отже губиться наступність кадрів. Нинішні умови господарювання вимагають підготовки спеціалістів нової формації. Поряд з інженерно-технічними працівниками  потрібні менеджери з управління виробництвом, у сервісному обслуговуванні, що застосовують методи бізнес-планування.
З метою підготовки професійних кадрів нової формації, формування екологічної свідомості і культури спеціалістів підприємства, екологічної  освіти, виховання та інформування населення, для ефективного виконання пріоритетних напрямів реалізації Програми передбачається:
- активна співпраця з вищими навчальними закладами і професійно-технічними училищами щодо кадрового поповнення підприємств водопровідно-каналізаційного господарства;
- перепідготовка і підвищення кваліфікації фахівців сфери управління системи водопостачання;
- проведення атестації керівних працівників і спеціалістів;
- організація конкурсів і виставок водо- та енергозберігаючих технологій, засобів підготовки та подачі питної води;
- залучення громадських організацій до участі в заходах, передбачених Програмою.            
7. Механізм реалізації Програми
7.1. Організаційне забезпечення реалізації Програми
Безперебійне питне водопостачання та водовідведення забезпечується на основі єдиного управління, впровадження новітніх технологій, освоєння капіталовкладень, стабілізації економічного становища підприємств питного водопостачання та водовідведення, зниження витрат матеріальних та енергетичних ресурсів.
В основу управління у сфері питного водопостачання та водовідведення покладено такі принципи: взаємоузгодженість діяльності підприємств водопровідно-каналізаційної мережі; удосконалення роботи з розмежування повноважень у цій сфері між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Організацією виконання Програми відповідно до своїх повноважень здійснює Богодухівська міська рада.
                  7.2. Фінансове забезпечення Програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок:
  • коштів Державного бюджету України;
  • коштів обласних, місцевих бюджетів (з урахуванням заходів, які фінансуються в рамках державних, регіональних та галузевих програм і проектів, що реалізуються);
  • коштів підприємства питного водопостачання та водовідведення;
  • інших джерел, у тому числі зовнішніх і внутрішніх запозичень, грантів міжнародних організацій, коштів міжнародних програм, благодійних внесків тощо;
  • удосконалення механізму розподілу платежів за спеціальне водокористування.
Кошти Державного бюджету України можуть використовуватися на підтримку таких заходів:
  • реконструкція та будівництво систем водопостачання та водовідведення у містах;
  • реконструкція та будівництво в сільській місцевості систем питного водопостачання, які потребують значних капітальних вкладень;
  • роботи з поліпшення стану водних об’єктів – джерел питного водопостачання;
  • попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві;
  • здійснення досліджень та розробок з визначення технічних умов і регламентів, методів експлуатації обладнання в системах питного водопостачання;
  • вдосконалення нормативно-правової бази і науково-технічного забезпечення з питань питного водопостачання та водовідведення;
  • методичне, метрологічне та аналітичне забезпечення впровадження державних стандартів у сфері питної води та питного водопостачання.
Реконструкція і будівництво системи питного водопостачання та водовідведення здійснюється за рахунок субвенції з Державного бюджету України місцевим бюджетам на виконання заходів з попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві, у разі їх передбачення в Державному бюджеті України на відповідний рік, а також коштів місцевих бюджетів і підприємств на умовах співфінансування.
Головними розпорядниками бюджетних коштів на виконання заходів Програми є:
  • на державному рівні - центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
  • на регіональному рівні – Богодухівська міська рада.
                                      8. Контроль за виконанням Програми
  Контроль за виконанням цієї Програми здійснює Богодухівська міська рада.
  Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється відповідно до Законів України «Про питну воду і питне водопостачання» та «Про охорону навколишнього природного середовища».
  Контроль за використанням коштів, спрямованих на реалізацію заходів Програми, здійснюється відповідно до законодавства.
                          9. Очікувані результати від реалізації Програми
  Виконання Програми дасть можливість забезпечити:
  • реалізацію державної політики у сфері питної води та питного водопостачання;
  • підвищення надійності та ефективності роботи системи водопостачання;
  • підвищення рівня якості з питного водопостачання, що надаються населенню  Богодухівської міської територіальної громади;
  • поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо забезпечення питною водою та зниження, відповідно, захворюваності населення;
  • охорону і раціональне використання джерел питного водопостачання та поступове їх відновлення;
  • впровадження  на підприємствах водопровідно-каналізаційного господарства сучасних технологій, матеріалів, реагентів, обладнання тощо;
  • підвищення рівня економічної ефективності функціонування підприємств;
  • зниження витрат матеріальних і енергетичних ресурсів у процесі питного водопостачання;
  • модернізацію інфраструктури підприємств.
10. Ступінь досягнення очікуваних результатів
Оцінка результативності реалізації Програми – це визначення можливого ступеня досягнення очікуваних результатів.
Для прогнозування результативності Програми обираються показники, які характеризують не лише господарську діяльність у сфері питного водопостачання. Такими показниками можуть бути:
  • узагальнений стан та знос основних фондів водопровідно-каналізаційного господарства;
  • показник питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів;
  • узагальнена собівартість послуг централізованого водопостачання та водовідведення;
  • узагальнена прибутковість (відношення прибутку до доходу) тощо;
  • частка населення, яке забезпечене якісною питною водою в достатній кількості.
Очікувані результати оцінюються за Показниками моніторингу, наведеними нижче, з урахуванням майбутніх змін, у разі виконання запланованих Програмою заходів. Планові показники можуть визначатися за розрахунками або за експертними оцінками. Для встановлення фактичних значень показників запроваджується аналіз стану реформування і розвитку водопровідно-каналізаційного господарства, забезпечення населення якісною питною водою в достатній кількості.
Наступний розділ: «Орієнтовні обсяги фінансового забезпечення Програми «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки за рахунок усіх джерел фінансування - є невід’ємною частиною Програми.
 
 
Секретар міської ради                                                       Рамаз ГАМБАРАШВІЛІ
 
 
 
Орієнтовні обсяги фінансового забезпечення
Програми «Питна вода Богодухівської міської територіальної громади» на 2026-2028 роки
 
Заходи
Строки
виконан-
ня,
(роки)
                                     Орієнтовні обсяги фінансування, тис. грн.  
Джерела фінансу-
вання
 
Загальний
обсяг
                                 за роками  
2026 2027
 
2028  
1 2 3 4 5 6 7 8
  1. Утримання та розвиток водопровідно-каналізаційного господарства,   у т.ч.:
2026-2028 Бюджети усіх рівнів, кошти підприємства 129038,0 -бюджети усіх рівнів;
1385,0 - кошти підприємства
 
45680,0 -бюджети усіх рівнів;
465,0- кошти підприємств
 
38463,0 -бюджети усіх рівнів;
500,0- кошти підприємств
  44895,0 -бюджети усіх рівнів;
420,0- кошти підприємств
 
1.1.Отримання ліцензії на право провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1800,00 550,00 550,0 700,00  
1.2. Паливно-мастильні матеріали 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1400,0 400,00 400,0        600,00  
1.3. Придбання інструменту 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 500,00 150,00 150,0 200,0  
1.4. Оплата електроенергії 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 20000,0 6000,00 6000,0 8000,00  
1.5. Придбання труб, запірної арматури, фітингів для проведення аварійних ремонтів 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 4000,0 1000,0 1000,0 2000,0  
1.6. Придбання будівельних та інших матеріалів, приладів для виконання будівельних та ремонтних робіт по водопостачанню та водовідведенню 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 9900,0 5000,0 2500,0
 
 
2400,0  
 
1.7. Оплата послуг перевезення будівельних матеріалів
2026-2028  
Бюджети усіх рівнів
 
700,0
 
200,0
 
200,0
300,0  
1.8. Послуги інших сторонніх організацій
- з ремонту насосів та електродвигунів
-ремонту іншого обладнання, техніки виробничого призначення
-послуги з ремонту та обслуговування мережевих сонячних електростанцій
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 5000,0 1600,0 1600,0 1800,0  
1.9.Придбання запасних частин
       
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 700,0 100,0 100,0 500,0  
  1. 1.10.Придбання та заміна засувки на водопровідній мережі  вул. Моргунова, біля музичної школи, діаметром 300 мм
2026-2028  
Бюджети усіх рівнів
90,0 35,0   55,0  
1.11. Придбання та заміна засувок на водопровідній мережі  - перехрестя  пл. Незалежності та вул. Тараса Шевченка,                     перехрестя вул. Миколи Моргунова  та вул.  Григорія. Сковороди в м. Богодухові, діаметром 200 мм 2026-2028  
Бюджети усіх рівнів
120.000 60,0   60,0  
1.12. Придбання та заміна засувки на водопровідній мережі перехрестя вул. Золочівська та вул. Покровська в м. Богодухові, діаметром 150 мм 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 34.000 17.000   17,000  
1.13. Придбання та заміна засувок на водопровідній мережі: вул. Воїнської Слави,  пл. Героїв Чорнобилю, перехрестя вул. Історичної та вул. Дем’янівської,  перехрестя  вул. Григорія. Сковороди та вул. Дмитра Чернієнка, вул. Охтирська,  перехрестя вул. Охтирської та вул. Чкалова в м. Богодухові 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 150.000 50.000 50.000 50,000  
1.14. Придбання та заміна пожежних гідрантів на вул. Монастирську, вул. Центральну, 1,  вул. 8-го Мехкорпусу, вул. Поштову, вул. Віталія Сахна, вул. Покровську, вул. Молодіжну, вул. Олександра Чалого,  вул. Воїнської Слави, 4, площу Незалежності, площа Василя Каразіна 14 в м. Богодухові 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 300.000 100.000 100.000 100,000  
1.15.Придбання та заміна пожежних гідрантів на вул. Воїнської Слави 1А ,вул. Воїнської Слави № 7 ( 2 гідранти),
 вул. Воїнської Слави № 8, вул. Воїнської Слави 27 в м. Богодухові
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 94,0          49,0 15,0  
       30,0
 
1.16. Придбання енергозберігаючих глибинних насосів та насосів 2 підйому з запірною арматурою, шафами керування, частотним перетворювачем, запчастинами до насосів та двигунами 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 4200,0 1500,0 1500.00 1200,0  
1.17. Ремонт приміщення адміністративної будівлі підприємства   2026-2028 Кошти підприємства 515,0 315.000 200,0    
1.18. Ремонт автотранспортної техніки 2026-2028 Кошти підприємства 420,0 120.00 100,0 200,0  
1.19. Виготовлення покажчиків пожежних гідрантів 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 17.000
 
7.000
 
  10,000  
1.20.Обладнання   багатоквартирних будинків у м. Богодухові  та сільських населених пунктах громади лічильниками води. 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1300.000 400.000 400.000 500,00  
1.21. Повірка лічильників багатоквартирних будинків в метрологічній лабораторії. 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 518.000 134.000 134.000 250,000  
1.22. Придбання цифрового корелятора або прибору для визначення місць витоків води 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 500,0 250,0   250,00  
1.23. Профілактичний ремонт електрообладнання на насосних станціях, свердловинах та очисних спорудах 2026-2028 Кошти підприємства 450.000 30.000 200.000 220,000  
1.24. Геологічне вивчення запасів підземних вод для отримання ліцензії на користування надрами. 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 2250.000 750.000 750.000 750,00  
1.25. Придбання автоматизованої насосної станції управління з частотним перетворювачем для встановлення на артезіанській свердловині та виведення з експлуатації водонапірних башт по  вул. Миколи Амосова, вул. Космічній, вул. Садовій в м. Богодухові,  вул. Сонячній в с. Семенів Яр 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1000.000 300.000 300.000 400,000  
1.26. Сплата податку за скиди забруднюючих речовин
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 320,0 100,0 100,0 120,0  
1.27. Сплата податку з рентної плати  за користування надрами 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 2520,0 820,0 800,0 900,0  
1.28. Виплата заробітної плати та ЄСВ
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів
 
33844,0 9760,0 14884,0 9200,0  
1.29. Проведення  лабораторних досліджень питної води на свердловинах розташованих на території Богодухівської МТГ 2026-2028 Бюджети усіх рівнів
 
430,0 100,0 100,0
 
 
 
230,00  
1.30. Виготовлення паспортівартезіанських свердловин Богодухівської МТГ
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів
 
720,0 160,0 260,0 300,0  
1.31. Придбання спеціального одягу 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 560,0 150,0 180,0
 
 
230,0  
1.32. Придбання спецтехніки та автотранспорту:
1) Асенізаційний (вакуумний) автомобіль    1 шт. – 4000,0 тис.грн.
2) Автомобіль  вантажно-пасажирський – 953,0 тис.грн.
3) Придбання запасних частин та допоміжного обладнання – 200,0 тис.грн.
4) Придбання вантажного фургону- 1 шт. – 1500,0 тис.грн.
5) Придбання легкового автомобіля  (позашляховик) - 2 шт. – 1900,0 тис.грн.
2026-2028
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Бюджети усіх рівнів
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8553,0
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1500,0
2100,00  
1.33. Придбання електричних лічильників для свердловин   2026-2028 Бюджети усіх рівнів
 
310,0 40,0 100,0 170,0  
1.34. Послуги по заміні електричних лічильників 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 150,0 40,0 40,0 70,0  
1.35. Виготовлення державних актів на земельні ділянки на об’єкти нерухомості (свердловини, адміністративні будівлі) 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1100,0
 
 
300,00
400,0 400,00  
1.36. Виготовлення свідоцтва на право власності на нерухоме майно               (свердловини, адміністративні будівлі) 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 950,0
 
300,00 300,0 350,0  
1.37. Підготовка та виготовлення документів на отримання дозволу на спец водокористування 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 600,0
 
 
200,00
200,0 200,0  
1.38. Придбання інших матеріалів для ремонтних робіт
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1303,0  
350,00
      350,00       603,00  
 1.39. Придбання мережевих  сонячних електростанцій, в тому числі улаштування огорож та відео нагляду встановлених сонячних станцій та придбання матеріалів для монтажу сонячних станцій. 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 10000,00 5000,000   5000,00  
1.40. Придбання повітродувки на очисні споруди 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1300,0     1300,00  
  1. Модернізація водогонів за рахунок енергії природи (придбання обладнання, встановлення та монтаж 5 сонячних електростанцій на водогонах: с-ще Щасливе, с. Губарівка, с. Полкова Микитівка, с. Семенів Яр, с-ще Вікторівка.
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1845,0 1845,0      
  1. 2. Погашення податкового боргу по податках, а саме:
-Податок за користування надрами;
-Надходження від скидів забруднюючих речовин;
2026-2028 Бюджети усіх рівнів        7260,00
 
 
3000,0
 
260,00
 
       4000,0
     2060,00
 
1000,0
      60,0
   
   1000,0
2600,0
 
 
1000,00
100,00
 
 
1500,00
 
2600,00
 
1000,0
100,00
 
 
1500,00
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 150,0 150,0      
1.44. Придбання водяних лічильників на свердловини 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 2100,0 700,0 700,0 700,00  
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 250,0   100,0 150,00  
1.46. Придбання гумових гусениць 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 200,0   100,0 100,00  
2. Будівництво, капітальний та поточний
ремонти, реконструкція  водопровідних мереж, у т.ч.:
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 295295,302-бюджети усіх рівнів; - 130,0кошти підприємства 98943,126-бюджети усіх рівнів; - 60,0 кошти підприємства 112500,0-бюджети усіх рівнів; 60,0- кошти підприємства 83852,276-бюджети усіх рівнів;
10,0- кошти підприємств
 
2.1. Поточний ремонт вуличного вводу системи водопостачання житлових будинків по вул. Гімназійній в м. Богодухові 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 100,00 40,0   60,00  
2.2. Ремонт оглядових колодязів водопровідних мереж по вул. Воїнської Слави, вул. 8-го Мехкорпусу, вул. Тараса Шевченка, перехрестя  вул. Григорія. Сковороди та вул. Ярослава Мудрого, перехрестя вул. Млинової та вул. Третяківської, перехрестя вул. 8-го Мехкорпусу та вул.  Залужанської в м. Богодухові 2026-2028  
Кошти підприємства
30.000
 
10.000 10.000 10,00  
2.3.Ремонт глибинних насосів та насосів другого підйому
 
2026-2028 Кошти підприємства 100.000 50.000 50.000    
2.4. Капітальний ремонт водонапірної башти  і частини водогону до неї  та капітального ремонту водогону по вулиці Сонячній, вулиці Сосновій, по провулку Сосновому, провулку Сонячному, провулку Ветеринарному в с-щі Гути 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 4010,85 2310,85
 
  1700,00  
2.5. Будівництво водопроводу в с-щі Максимівка 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 32590,856 16295,478   16295,478  
2.6. Будівництво водопроводу в с. Семенів Яр
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 4593,596 2296,798   2296,798  
2.7. Капітальний ремонт водопроводів по _вул.  Золочівській, вул. Історичній, вул. Гімназійній, вул. Дем’янівській, вул. Центральній, вул. Українській та вул. Героїв Рятувальників в м. Богодухові, 2100 м з її розподілом на верхню та нижню зони водопостачання для підвищення  енергоефективності міської водопровідної мережі та безперебійного водопостачання всіх споживачів 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 16 000.000   8 000.000 8000,00  
2.8. Поточний ремонт водопроводу по вул. Тараса Шевченка та вул. Михайла Грушевського в м. Богодухові, 500м. 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1000.00   500,0 500,00  
2.9. Поточний ремонт водопроводу по вул. Козацькій в м. Богодухові,150 м.
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1400.00   700,0 700,0  
2.10. Поточний ремонт водопроводу по вул. Дмитра Чернієнка в м. Богодухові,
 250 м
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 500.00 250.00   250,00  
2.11. Поточний ремонт водопроводу по вул. Богодухівській в с. Семенів Яр, 750 м.
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1500,000 750,000   750,000  
2.12. Заміна Башт Рожновського через зношеність
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 69 000,00 9 000,00 30 000,00 30 000,00  
2.13.Виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення інженерно-вишукувальних робіт для будівництва, реконструкції та капітального ремонту мереж водопостачання в населених пунктах Богодухівської міської територіальної громади 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 2500,0 500,0 1000,0 1000,0  
2.14.Поточний ремонт водопровідних мереж в селищних та сільських населених пунктах 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1500,0 500,0 500,0 500,0  
2.15.Заходи щодо зменшення собівартості послуги водопостачання 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 10600,00
 
       3 000,00 3 800,00 3 800,00  
2.16.Заходи щодо забезпечення надання якісних послуг з водопостачання 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 47000,00
 
13 000,00
 
17 000,00
 
17 000,00
 
 
  1. 17. Будівництво  артезіанських свердловин в 10 селах Богодухівської МТГ
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 100 000,00 50 000,00 50 000,00    
2.18. Відновлення дебету свердловин
(проведення внутрішньо свердловинних робіт)
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 3000,00 1000,00 1000,00 1000,00  
3. Будівництво, капітальний 
ремонт, реконструкція  мереж водовідведення, у т.ч.:
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів
 
206437,28-бюджети усіх рівнів 73668,64 -бюджети усіх рівнів 62500,0-бюджети усіх рівнів 70268,64-бюджети усіх рівнів  
3.1. Будівництво каналізаційних очисних споруд за межами населеного пункту                с. Семенів Яр Богодухівського району Харківської області
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів
 
112500,0
 
 
37500,0
 
 
37500,0
 
 
37500,0
 
 
 
3.2. Будівництво системи централізованого водовідведення в м. Богодухів 
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 70000,0 20000,0
 
25000,0
 
25000,0
 
 
3.3. Реконструкція системи водовідведення в м. Богодухів (другий пусковий комплекс). Реконструкція очисних споруд по вул. Воїнської Слави в м. Богодухові 2026-2028 Бюджети усіх рівнів
 
9337,28
 
4668,640
 
 
  4668,64  
3.4. Обстеження та відновлення роботи свердловин 2026-2028 Бюджети усіх рівнів
 
3000,0 1500,0   1500,0  
3.5. Капітальний ремонт очисних споруд по вул. Миколи Амосова, 1А в м. Богодухові (системи знешкодження РПВ) 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 1600,00     1600,00  
3.6 Заміна та збільшення об’єму резервуару на водозаборі «Північний» до 750-1000м3
            
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 10000,00 10000,00      
4. Розробка містобудівної та проектно- кошторисної документації на ремонт об’єктів водопровідно – каналізаційного господарства 2026-2028 Бюджети усіх рівнів
 
24938,0-бюджети усіх рівнів 8412,0
-бюджети
6270,0
-бюджети усіх рівнів
10256,0-  бюджети усіх рівнів;          
4.1. Відновлення обладнання свердловин, виготовлення документації
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 10406,00 3 406,00 3500,00 3500,00  
4.2. Відновлення обладнання свердловин 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 5972,0 2986,0   2986,0  
4.3.Розробка документів для очисних споруд в с. Губарівка
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 400,00 200,00   200,00  
4.4. Розробка детального плану територія для будівництва системи водовідведення в м. Богодухів
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 2250.00 250.00 1000,0 1000,0  
4.5. Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво системи водовідведення в м. Богодухів»
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 2600.00 200.00 1200.00 1200.00  
4.6. Розробка проектно-кошторисної документації «Ліквідаційний тампонажу непрацюючих свердловин в м. Богодухові
 
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 360.000 120.000 120.000 120.000  
4.7. Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція очисних споруд в м. Богодухів по вул. «Воїнської Слави, 1 Г» 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 450.00 150.00 150,00 150,00  
4.8. Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт водопроводів по вул. Золочівській, вул. Історичній, вул. Гімназійній, вул. Дем’янівській, вул. Центральній, вул. Українській та вул. Героїв Рятувальників в     м. Богодухові, 2100 м з її розподілом на верхню та нижню зони водопостачання для підвищення  енергоефективності міської водопровідної мережі та безперебійного водопостачання всіх споживачів» 2026-2028
 
 
 
 
 
 
 
Бюджети усіх рівнів 1600.000
 
 
 
 
 
 
 
 
800.000
 
 
 
 
 
 
 
 
  800,000  
4.9. Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт водопроводу по вул. Захисників України та вул. Миколи Моргунова в м. Богодухові, 300 м» 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 300.000 100.000 100,00 100,000  
4.10. Розробка проектно-кошторисної документації на встановлення внутрішньо- будинкових лічильників в багатоквартирних будинках в Богодухівській міській територіальній громаді. 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 600.00 200.000 200,0 200,0  
 5. Охорона та раціональне  використання джерел питного водопостачання, підвищення контролю якості води, усього 2026-2028
 
Бюджети усіх рівнів
 
1275,0-бюджети усіх рівнів; 1140- кошти підприємства 425,0- бюджети усіх рівнів; 380,0- кошти підприємства 425,0- бюджети усіх рівнів;
380,0- кошти підприємства
425,0-  бюджети усіх рівнів;         380,0 – кошти підприємства  
5.1. Поточний ремонт обвалувань свердловин 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 30.000 10.000 10.000 10.000  
5.2. Ремонт огорожі зон санітарної охорони 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 300.000
 
100.000
 
100.000
 
100.000
 
 
2026-2028 Кошти підприємства 300.000 100.000 100.000 100.000  
5.3. Забезпечення спорудження огорожею 1-го поясу зони санітарної охорони на свердловинах:
- придбання матеріалів та секційної огорожі
2026-2028 Бюджети усіх рівнів 600,0
 
200,0
 
200.000
 
200.00
 
 
2026-2028 Кошти підприємства 180.000 60.000 60.000 60.00  
5.4. Благоустрій санітарних зон 2026-2028 Бюджети усіх рівнів 345.000 115.000 115.000 115.000  
5.5. Проведення заходів з  дезінфекції  води      (хлорування) 2026-2028 Кошти підприємства 660.000 220.000 220.000 220.000  
6. Освіта, підготовка кадрів, виховання, інформування громадськості 2026-2028 Кошти підприємства 110.000 30.000 40.000 40.000  
6.1. Освіта, підготовка кадрів, послуги з навчальних курсів 2026-2028 Кошти підприємства 110.000 30.000 40.000 40.000  
 
Усього по Програмі :
2026-2028
 
 
 
Бюджети усіх рівнів
 
 
656983,582- бюджети усіх рівнів;
2765,0 - кошти підприємства
227128,766 - бюджети усіх рівнів;
935,0-кошти підприємства
220158,0 -  бюджети усіх рівнів;
980,0 - кошти підприємства
209696,916-  бюджети усіх рівнів;         850,0 – кошти підприємства  
 
 
 
 
Секретар міської ради                                                                         Рамаз ГАМБАРАШВІЛІ