ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Шепель Микола Миколайович

Доповідач:

Шепель Микола Миколайович

Статус:

Новий проект

Дата:

03.09.2025

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про затвердження Цільової Програми розвитку  цивільного захисту Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки


УКРАЇНА
БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
LXIX ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ VІII СКЛИКАННЯ
 
Р І Ш Е Н Н Я
 
05.09.2025                                        м. Богодухів                                    №_____-VІIІ
 
Про затвердження Цільової Програми розвитку          цивільного         захисту 
Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки
 
Відповідно до Конституції України, частини 2 статті 19 Кодексу цивільного   захисту   України, Указу   Президента   України  від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), враховуючи рішення виконавчого комітету Богодухівської міської ради від 07.08.2025 № 571 «Про схвалення Цільової Програми розвитку цивільного  захисту  Богодухівської   міської   територіальної   громади   на 2026-2028 роки»,  з  метою створення умов   для    ефективного    використання   сил    цивільного   захисту   міської територіальної громади, їх матеріально-технічного забезпечення та зменшення ризику виникнення надзвичайних   ситуацій   техногенного   та  природного характеру і досягнення гарантованого    рівня    захисту населення   і   територій від їх наслідків, керуючись п. 22 ч.1 ст. 26, ст. 36, п.1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
В И Р І Ш И Л А:
 
1. Затвердити  Цільову Програму розвитку цивільного захисту Богодухівської міської територіальної громади на 2026-2028 роки (додається).
2. Відділу фінансів Богодухівської міської ради під час  формування проекту міського бюджету  передбачати кошти на здійснення  заходів цієї Програми виходячи з реальних можливостей бюджету.
3. Встановити, що рішення Богодухівської міської ради від 30 листопада 2023 року  № 6952-VIII «Про затвердження Цільової Програми розвитку цивільного захисту Богодухівської міської територіальної громади на 2024-2026 роки»  (із змінами) втрачає чинність  31 грудня 2025 року.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію  з  питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку  (голова Сергій ПАНОВ) та з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту (голова Валерій ГАЛАС).
 
Богодухівський міський голова                                           Володимир БЄЛИЙ
 
Додаток
до рішення Богодухівської міської ради
від  05.09.2025   №        - VIII
(LXIX позачергова   сесія VIII скликання)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Цільова Програма
розвитку цивільного захисту
Богодухівської міської територіальної
громади
на 2026-2028 роки
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
м. Богодухів
2025
 
I. Загальна частина
Безпека людини, її життя і здоров’я у Конституції України визначено як  найвищі соціальні цінності. Кожний громадянин України має конституційне право на безпечне  життя і здоров’я. Забезпечення безпеки та захист населення є невід’ємною частиною державної політики національної безпеки та однією із найважливіших функцій центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування.
До повноважень органів місцевого самоврядування належить створення територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення та проведення її реконструкції. Існуюча система централізованого оповіщення в Богодухівській територіальній громаді не відповідає сучасним вимогам та потребує реконструкції.
Промисловий розвиток Богодухівської міської ради призвів до значного зростання ризиків виникнення надзвичайних ситуацій (далі – НС). Зношеність об’єктів промислового та господарського призначення у різних галузях економіки сягає 70 % і більше і з кожним роком експлуатації – зростає. На території району функціонує 66 потенційно небезпечних об'єктів, аварії на деяких з них можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру об’єктового та місцевого рівня.
Через територію Богодухівської міської ради проходить 2 магістральних газопроводи.
До зниження рівня безпеки населення також призводять гідрогеологічні явища, зокрема підтоплення. У зоні таких явищ перебуває орієнтовно 198 домоволодінь, із загальною чисельністю населення 450 чоловік.
Залишається критичною ситуація із забезпеченням пожежної безпеки в сільській місцевості, де щороку виникає майже третина від загальної кількості пожеж, а їх гасіння значно ускладнюється через затримку із прибуттям до місця пожежі державного пожежно-рятувального підрозділу.
Основними причинами виникнення техногенних аварій є:
  • послаблення механізму державного контролю за безпекою у виробництві;
  • недосконалість законодавчої бази, яка в нових економічних умовах не забезпечує відповідного рівня функціонування виробництва, зменшення кількості надзвичайних ситуацій та мінімізації їх наслідків, а також відповідальність власників підприємств та господарств усіх форм власності за поліпшення роботи у цьому напрямку;
  • знос основних виробничих фондів, особливо на підприємствах переробної галузі, хімічної, нафтогазової промисловості;
  • накопичення, зберігання та використання великої кількості небезпечних речовин і отрутохімікатів.
Сучасні види техніки та засобів оперативного реагування                              від загального обсягу складають лише 3 відсотки, а індивідуальне спорядження та засоби захисту – 30 відсотків потреби.
Цільова Програма розвитку цивільного захисту Богодухівської міської об’єднаної територіальної громади на 2026 – 2028 роки (далі - Програма) розроблена згідно з Кодексом цивільного захисту України.
 
II. Мета та основні завдання Програми
Метою Програми є реалізація державної політики у сфері цивільного захисту.
Основними завданнями Програми є:
- підвищення ефективності заходів щодо захисту населення і територій громади від надзвичайних ситуацій та досягнення гарантованого рівня захисту населення і територій від їхніх наслідків;
- забезпечення ефективного управління субланкою Богодухівської міської територіальної громади ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи  цивільного захисту Богодухівського району Харківської області;
- забезпечення готовності органів управління та сил до дій, спрямованих на запобігання надзвичайним ситуаціям та реагування на них;
- удосконалення системи зв’язку і оповіщення населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та своєчасне і достовірне інформування про наявну ситуацію і вжитті заходи;
- підвищення безпеки та стійкості об'єктів критичної інфраструктури;
- забезпечення евакуації населення з зони бойових дій та надзвичайних ситуацій;
- забезпечення мінної безпеки громадян на території міської територіальної громади;
- забезпечення укриття населення у фонді захисних споруд цивільного захисту;
- придбання засобів для здійснення запобіжних заходів у разі загрози виникнення надзвичайної ситуації, ліквідації її наслідків, проведення невідкладних відновлювальних робіт згідно з Номенклатурою та обсягами міського матеріального резерву;
- забезпечення пожежної безпеки населених пунктів громади.
 
III. Шляхи вирішення  проблеми
Виконання заходів Програми сприятиме:
- забезпеченню ефективності управління субланкою Богодухівської міської територіальної громади ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи  цивільного захисту Богодухівського району Харківської області і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру Богодухівської міської територіальної громади  Харківської області;
- забезпеченню готовності органів управління, сил і засобів до дій, спрямованих на запобігання надзвичайним ситуаціям, та реагування на них;
- удосконаленню системи зв’язку та оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій та своєчасне і достовірне інформування його про наявну обстановку і вжиті заходи;
- проведенню рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та організації життєзабезпечення постраждалого населення;
- придбанню засобів для здійснення запобіжних заходів у разі загрози виникнення надзвичайних ситуацій, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру та їх наслідків, проведенню невідкладних відновлювальних робіт згідно з Номенклатурою та обсягами матеріального резерву;
- забезпеченню розміщення та збереження засобів матеріального резерву на складах підприємств, установ та організацій громади незалежно від форми власності для їх оперативної доставки до можливих зон надзвичайних ситуацій;
- забезпеченню проведення пошукових водолазних робіт, пов’язаних із виявленням та підняттям тіл загиблих з води, водолазного обстеження та очищення дна акваторій пляжів, проведенню водолазно-технічних робіт на гідроспорудах;
- забезпеченню пожежної безпеки сільських населених пунктів;
- забезпеченню створення місцевої пожежно-рятувальної  команди;
- проведенню державної експертизи з питань техногенної та пожежної безпеки на об’єктах будівництва згідно з вимогами чинного законодавства;
- досягненню належного рівня фінансового і матеріально - технічного забезпечення сфери захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, пожеж та їх наслідків.
 
IV. Очікувані результати  реалізації заходів Програми
Реалізація Програми надасть можливість:
- створити сучасну територіальну автоматизовану систему централізованого оповіщення населення та забезпечить ефективне функціонування і виконання завдань цивільного захисту;
- своєчасно проводити оповіщення та доведення необхідних сигналів і повідомлень до керівного складу органів управління і сил цивільного захисту територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Богодухівської міської ради, суб’єктів господарювання та населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій;
- забезпечити надійне та стале управління спеціалізованими формуваннями цивільного захисту;
- оперативно залучати необхідні людські, фінансові, матеріальні та інші ресурси для вирішення завдань із попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій;
- оперативно реагувати аварійно-рятувальному підрозділу на можливі надзвичайні ситуації та нестандартні резонансні й небезпечні події;
- оперативно реагувати у випадку виникнення надзвичайних ситуацій (подій) на водних об’єктах, своєчасно забезпечувати проведення аварійно-рятувальних заходів;
- підвищити рівень забезпечення безпечного відпочинку населення;
- зменшити вірогідність виникнення техногенних надзвичайних ситуацій на гідроспорудах (дамбах, греблях);
- зняти соціальну напругу серед населення; збільшити інформаційний вплив на мешканців територіальної громади щодо правил поведінки на водних об’єктах.
V. Обсяги та джерела фінансування Програми
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, становить 22802,2 тис. грн. Фінансування здійснюється за рахунок коштів міського бюджету виходячи з його реальних можливостей, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством України, у тому числі по роках:
2026 р. – 17159,5 тис. грн.;
2027 р. – 2867,2 тис. грн.;
2028 р. – 2775,5 тис. грн.
Обсяг фінансування Програми уточнюється під час складання проекту міського бюджету на відповідний рік у межах видатків, передбачених головному розпоряднику коштів, відповідальному за виконання Програми.
 
VI. Гуманітарна допомога.
Стислий опис ситуації:
В умовах воєнного стану Богодухівська міська рада, як координаційний центр в територіальній громаді отримує гуманітарну допомогу від волонтерів, громадських організацій, військової адміністрації для забезпечення потреб територіальної громади.
Документальне оформлення гуманітарної допомоги, ведення відповідного обліку та звітності проводиться з дотриманням вимог Законів України від 22.10.1999   № 1192 «Про  гуманітарну допомогу» (із змінами), від 03.03.2022 № 2118 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану», від 12.05.2015 № 389 «Про правовий режим воєнного стану» (із змінами), постанов Кабінету Міністрів України від 05.03.2022 № 202 «Деякі питання отримання, використання, обліку та звітності благодійної допомоги», від 07.03.2022 № 224 «Про затвердження переліку категорій товарів, що визнаються гуманітарною допомогою без здійснення процедури визнання таких товарів гуманітарною допомогою у кожному конкретному випадку, на період воєнного стану та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань гуманітарної допомоги», Указами Президента України та іншими нормативно-правовими актами з означеного питання.
У разі отримання гуманітарної допомоги у натуральній формі (товари, роботи, послуги) потрібно скласти і подати до органу Держказначейської служби Довідку про надходження у натуральній формі. Зробити це слід не пізніше останнього робочого дня звітного місяця. Форму довідки наведено у додатку 25 до Порядку № 938 (Порядок казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року № 938 із змінами).
Такі надходження не мають постійного характеру та не плануються розпорядниками бюджетних коштів у своїх кошторисах. З огляду на зазначене, у разі фактичного отримання гуманітарної допомоги, необхідно внести зміни до кошторису в частині спеціального фонду за власними надходженнями.
 
VII. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Контроль за виконанням Програми здійснює міська рада.  Координацію дій щодо виконання Програми здійснює відділ з питань цивільного захисту, оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Богодухівської міської ради.

VIII. Завдання і заходи Програми
 
  Найменування заходів Виконавець заходів Головний розпорядник коштів Джерела фінансування
 
Орієнтовні обсяги фінансу-вання,
тис. грн.
У тому числі за роками, тис. грн.:
Найменування завдання 2026 2027 2028  
1. Безпека та стійкість об'єктів критичної інфраструктури шляхом виконан- ня комплексу заходів щодо забезпечення пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту об'єкта з урахуванням виконання рекомендацій ДСНС України, щодо влаштування інженерно-технічних заходів захисту критично важливих елементів 1.1. Розроблення та затвердження місцевих програм забезпечення безпеки та стійкості критичної інфраструктури, програм підвищення стійкості територіальної громади до кризових ситуацій, спричинених припиненням або погіршенням надання важливих для їх життєдіяльності послуг чи для виконання життєво важливих функцій Відділ з питань цивільного захисту, оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Богодухівської міської ради (далі відділ з питань ЦЗ ОМР та ВПО ВК БМР)       + + +  
1.2. Забезпечення виконання вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту на об'єктах критичної інфраструктури Відділ з питань ЦЗ ОМР та ВПО ВК БМР       + + +  
Всього на забезпечення безпеки та стійкості об'єктів критичної інфраструктури          
2. Передбачення фінансування  на оплату транспортних послуг та придбання матеріально-технічних засобів, продуктів харчування для проведення заходів  евакуації населення з зони бойових дій та надзвичайних ситуацій 2.1 Здійснення оповіщення населення усіма доступними засобами про воєнну обстановку та оголошення про доцільність евакуації населення у безпечні райони Комісія з питань евакуації       + + +  
2.2. Забезпечення постійного інформування населення про безпечні маршрути автомобільного транспорту Комісія з питань евакуації       + + +  
2.3. Організація забезпечення паливно-мастильними матеріалами евакуаційних колон Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 180,0 60,0 60,0 60,0  
2.4. Відпрацювання спільно із Укрзалізницею відправлення із населених пунктів, де можлива реальна загроза захоплення супротивником, безкоштовних евакуаційних потягів до безпечних регіонів Комісія з питань евакуації       + + +  
2.5 Спільно із громадськими організаціями, волонтерами організувати транзитні пункти евакуації на вокзалах та станціях, звідки здійснюватиметься відправлення евакуаційних потягів Комісія з питань евакуації       + + +  
2.6. Придбання питної води та продуктів харчування Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 150,0 50,0 50,0 50,0  
Всього на здійснення заходів з евакуації населення: 330,0 110,0 110,0 110,0  
3. Створення та забезпечення функціонування «Класів Безпеки» 3.1. Проведення розрахунків щодо потреби наявних та створення нових класів безпеки на території Богодухівської ТГ (згідно методичних рекомендацій МОН України та ДСНС України). Управління освіти Богодухівської міської ради       + + +  
3.2. На підставі розрахунків, скласти план технічного забезпечення наявних та заново створених «Класів безпеки» Управління освіти Богодухівської міської ради       + + +  
3.3. Друкування плакатів, буклетів, листівок, брошур, банерів з питань цивільного захисту для проведення організаційних заходів направлених на попередження виникнення надзвичайних ситуацій та проведення профілактичної роботи Управління освіти Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 30,0 10,0 10,0 10,0  
Всього на створення та забезпечення функціонування «Класів безпеки»: 30,0 10,0 10,0 10,0  
4. Забезпечення мінної безпеки громадян на території Богодухівської міської територіальної громади 4.1. Опрацювання, спільно з лісокористувачами, питання щодо організації навчань з ідентифікації вибухонебезпечних предметів Богодухівське районне управління цивільного захисту та превентивної діяльності  ГУ ДСНС України у Харківській області, Відділ з питань ЦЗ ОМР та ВПО ВК БМР, лісокористувачі       + + +  
4.2. Придбання засобів маркування територій (кілки дерев’яні, попереджувальні знаки, огороджувальні стрічки), для позначення вибухонебезпечних територій Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 150,0 50,0 50,0 50,0  
4.3. Розробка комплексу заходів щодо організації та проведення нетехнічного обстеження територій Богодухівської міської ТГ, імовірно забруднених вибухонебезпечними предметами, згідно Стандартної операційної процедури 08.10/ДСНС «Порядок проведення органами та підрозділами цивільного захисту нетехнічного обстеження територій, імовірно забруднених вибухо-небезпечними предметами», розробленої відповідно до Міжнародного стандарту протимінної діяльності IMAS 08.10:2019 «Нетехнічне обстеження» та ДСТУ-П 8820:2023 «Протимінна діяльність. Процеси управління. Основні положення». Богодухівське районне управління цивільного захисту та превентивної діяльності  ГУ ДСНС України у Харківській області, відділ з питань ЦЗ ОМР та ВПО ВК БМР       + + +  
4.4. Забезпечення обізнаності різних категорій населення у громаді з різновидами ризику, що створюються ВНП, шляхом проведення інформаційної роботи Богодухівське районне управління цивільного захисту та превентивної діяльності  ГУ ДСНС України у Харківській області, відділ з питань ЦЗ ОМР та ВПО ВК БМР       + + +  
Всього на виконання заходів з мінної безпеки: 150,0 50,0 50,0 50,0  
5. Запобігання загибелі людей на водних  об’єктах 5.1. Обладнання місць масового відпочинку людей на водних об’єктах Богодухівська міська рада, власники пляжів       + + +  
5.2. Організація підготовки матросів-рятувальників КП «Господар» Богодухівська міська рада Міський  бюджет 60,0 20,0 20,0 20,0  
5.3. Забезпечення безпеки людей під час проведення масових заходів на водних об’єктах (свято Івана Купала, свято Водохреща) Богодухівська міська рада,
Богодухівське районне управління цивільного захисту та превентивної діяльності  ГУ ДСНС України у Харківській області
      + + +  
5.4. Забезпечення інформування населення через засоби масової інформації про дотримання правил безпеки на водних об’єктах та надання першої медичної допомоги Відділ з питань ЦЗ ОМР та ВПО ВК БМР       + + +  
5.5. Організація чергування медичних працівників на рятувальних постах у місцях масового відпочинку громадян КНП Богодухівська центральна районна лікарня Богодухівської міської ради       + + +  
5.6. Обладнання в  закладах освіти куточків з безпеки на воді Управління освіти Богодухівської міської ради       + + +  
5.7. Забезпечення інформування населення про дотримання правил безпеки на водних об’єктах та надання першої медичної допомоги Відділ з питань ЦЗ ОМР та ВПО ВК БМР       + + +  
Всього на запобігання загибелі людей на водних об’єктах 60,0 20,0 20,0 20,0  
6. Створення та поповнення місцевого матеріального резерву, для запобігання виникненню  НС техногенного та природного характеру і ліквідації їх наслідків, згідно з Номенклатурою та обсягами матеріального резерву 6.1. Придбання засобів забезпечення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський  бюджет 176,0 40,0 36,0 100,0  
6.2. Придбання засобів індивідуального захисту Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 61,6 61,6 0 0  
6.3. Придбання засобів енергопостачання Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 25,0 0 0 25,0  
6.4. Придбання засобів обігріву Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 30,5 0 30,5 0  
6.5. Придбання пально-мастильних матеріалів Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 673,2 350,0 223,2 100,0  
6.6. Придбання будівельних матеріалів Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада
 
Міський бюджет 187,3 55,7 81,6 50,0  
6.7. Придбання речового майна Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 325,5 80,0 120,0 125,5  
6.8. Придбання  іншого майна
 
Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 36,1 5,2 15,9 15,0  
Всього на поповнення місцевого матеріального резерву 1515,2 592,5 507,2 415,5  
7. Здійснення  організаційних та спеціальних заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій 7.1. Створення локальних систем виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктах підвищеної небезпеки і локальних систем оповіщення населення у зонах можливого ураження персоналу зазначених об’єктів у разі виникнення аварій Суб’єкти господарювання на території Богодухівської міської територіальної громади Суб’єкти господарювання на території Богодухівської міської територіальної громади Власні кошти
підприємств
  + + +  
7.2. Проведення моніторингу та методичної роботи з питань формування та використання страхового фонду документації з органами виконавчої влади,  підприємствами, установами, організаціями, що формують та використовують обласний (регіональний) страховий фонд документації Відділ з питань ЦЗ ОМР та ВПО ВК БМР       + + +  
7.3. Постачання документації для виготовлення документів страхового фонду Керівники установ, підприємств, організацій, об’єктів Власники установ Власні кошти установ   + + +  
Всього на виконання заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій          
8. Створення та забезпечення функціонування підрозділів місцевої пожежної охорони (ДПК, ДПО, МПО) 8.1. Проведення аналізу кількості створених ДПК, ДПО та потреби створення ДПК, ДПО, МПО на території Богодухівської міської територіальної громади. Відділ з питань ЦЗ ОМР та ВПО ВК БМР       + + +
 
 
8.2. Проведення підготовки, перепідготовки членів пожежно-рятувальних підрозділів для забезпечення добровільної пожежної охорони щодо гасіння пожеж, рятування людей, проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт
 
Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 240,0 80,0 80,0 80,0  
8.3.  Придбання пожежно-рятувального обладнання і реманенту;
- придбання будівельних матеріалів та обладнання (включаючи фінансування поточних та капітальних ремонтів);
- придбання паливно-мастильних матеріалів;
- придбання запчастин, інструменту, матеріалів, фарби для пожежно-рятувальної та спеціалізованої техніки (включаючи фінансування поточних та капітальних ремонтів пожежно-рятувальної і спеціалізованої техніки);
- підтримка в належному стані будівлі пожежного депо;
- придбання будівельних матеріалів, обладнання, інвентарю та інструменту для ведення господарчої діяльності;
- придбання бойового, спеціального, робочого, спеціалізованого, форменого одягу, спорядження, засобів індивідуального захисту органів дихання та зору та комплектуючих до них;
- придбання меблів, оргтехніки, засобів зв'язку, комп’ютерної, офісної, побутової техніки та матеріалів
Виконавчий комітет Богодухівської міської ради, КП «Господар» Богодухівська міська рада Міський бюджет 2400,0 800,0 800,0 800,0  
Всього на виконання заходів щодо створення та утримання ДПО, ДПК, МПО 2640,0 880,0 880,0 880,0  
9. Створення та забезпечення необхідного матеріального утримання Пунктів Незламності 9.1. З метою забезпечення, в разі виникнення НС, тимчасового перебування людей та забезпечення умов, мінімально необхідних для збереження життя і здоров’я населення у разі порушення сталої роботи систем життєзабезпечення, вирішити питання придбання мобільного Пункту Незламності (палатки з комплектуючими) Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 200,0 200,0 0 0  
9.2. Забезпечення необхідного матеріального утримання створених Пунктів Незламності (згідно переліку ПКМУ №1401) (подовжувачі, цукор, чай, печиво, туалетний папір, одноразовий посуд, засоби санітарної обробки приміщень, підгузки, пелюшки та інш.) Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 180,0 60,0 60,0 60,0  
Всього на забезпечення утримання Пунктів Незламності 380,0 260,0 60,0 60,0  
10. Забезпечення пожежної та техногенної безпеки шляхом створення та поповнення матеріально-технічної бази
 
 
 
10.1. Сприяти у підтримці матеріально-технічної бази підрозділів ГУ ДСНС України у Харківській області:
- придбання паливно-мастильних матеріалів;
- придбання піноутворювача та хімічного поглинача;
- придбання пожежно-рятувального обладнання і реманенту;
- придбання запчастин, інструменту, матеріалів, фарби для пожежно-рятувальної та спеціалізованої техніки (включаючи фінансування поточних та капітальних ремонтів пожежно-рятувальної і спеціалізованої техніки);
- підтримку в належному стані будівель пожежних депо;
- придбання будівельних матеріалів та обладнання (включаючи фінансування поточних та капітальних ремонтів);
- придбання будівельних матеріалів, обладнання, інвентарю та інструменту для ведення господарчої діяльності;
- придбання бойового, спеціального, робочого, спеціалізованого, форменого одягу, спорядження, засобів індивідуального захисту органів дихання та зору та комплектуючих до них;
- придбання меблів, оргтехніки, засобів зв'язку, комп’ютерної, офісної, побутової техніки та матеріалів;
- придбання пневмокаркасних модулів (наметів) обладнаних автономними системами живлення, обігріву, кондиціонування;
- придбання обладнання і предметів довгострокового користування;
- придбання матеріалів та виконання заходів щодо забезпечення автономності пожежно-рятувального підрозділу, наявність скважин, автономного опалення, автономного аварійного живлення;
- з метою оперативного реагування на надзвичайні ситуації та ліквідацію їхніх наслідків, здійснення ефективного, оперативного моніторингу стану адміністративної території, щодо виникнення різного роду НС, придбання комплекту БПЛА
Богодухівське районне управління цивільного захисту та превентивної діяльності  ГУ ДСНС України у Харківській області (за згодою) Богодухівська міська рада Міський бюджет 1950,0
 
650,0
 
650,0 650,0  
   
Всього на забезпечення техногенної та пожежної   безпеки 1950,0 650,0 650,0 650,0  
11. Створення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення 11.1. Коригування  проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення  (МАСЦО) на території Богодухівської міської територіальної громади» Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 100,0
 
 
100,0
 
 
0 0  
11.2. Послуги з дистанційного технічного обслуговування (спостереження) пристрою управління електромоторною сиреною оповіщення населення про повітряну тривогу Р-220А-АБ-ІР65-СТ) та послуги з технічного обслуговування систем оповіщення (адміністрування) приладів віддаленого керування двох комплектів систем оповіщення повітряної тривоги Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 120,0
 
40,0 40,0
 
40,0  
11.3. Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення  (МАСЦО) на території Богодухівської міської територіальної громади Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 13907,0
 
13907,0
 
0 0  
11.4. Послуги з ремонту та технічного обслуговування систем  засобів оповіщення та інформування населення Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 120,0 40,0 40,0 40,0  
Всього на створення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення 14247,0 14087,0 80,0 80,0  
12.  Здійснення заходів щодо приведення захисних споруд цивільного захисту у стан готовності до використання за призначенням
 
 
 
 
12.1. Утримання технічного стану фонду захисних споруд цивільного захисту згідно вимог Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Богодухівська міська рада Міський бюджет 600,0 200,0 200,0 200,0  
12.2. Розрахунок потреби та нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту
 
Суб’єкти господарю-вання на території Богодухівської міської територіальної громади,   Відділ з               питань ЦЗ ОМР та ВПО ВК БМР,    
Богодухівське районне управління цивільного захисту та превентивної діяльності  ГУ ДСНС України у Харківській області (за згодою)
Богодухівська міська рада Власні кошти установ, міський бюджет 900,0
 
300,0
 
300,0 300,0  
Всього на  забезпечення укриття населення у фонді захисних споруд цивільного захисту 1500,0 500,0 500,0 500,0  
Всього 22802,2 17159,5 2867,2 2775,5  
                
Примітка: (+) – виконання заходів, що не потребує фінансування з міського бюджету.
 
 
Секретар міської ради                                                                                            Рамаз ГАМБАРАШВІЛІ